روند ساخت سریال Loki دوباره از سر گرفته شد

24 September 2020 - 11:00

در پی تائید شروع مجدد فیلم‌برداری سریال The Falcon and the Winter Soldier و انتشار عکس و فیلم از سر صحنه این سریال، به نظر می‌رسد که یکی دیگر از سریال‌های بسیار مورد انتظار دنیای سینمایی مارول با نام Loki روند شروع ساخت خود در آتلانتا آغاز کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در طی مصاحبه اخیر گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) با سایت Forbes او با تائید شروع دوباره ساخت این سریال ما را در جریان روند ساخت آن قرار داد.

گوگو امبتا-را گفت:

من قسم به رازداری خورده‌ام که اطلاعات مربوط به این سریال منتشر نکنم ولی بازگشت دوباره به ساخت این سریال احساس فوق‌العاده‌ای است. همه تلاش می‌کنند که با این شرایط (ویروس کرونا) کار خود را با رعایت موارد ایمنی انجام دهند و با رعایت این موارد احساس خوبی به من دست می‌دهد. من برای ساخت این سریال بسیار هیجان‌زده هستم و ساخت آن نیز سرگرم‌کننده است و من مشتاقانه منتظر دیدن آن هستم.

در سریال Loki ما شاهد بازگشت دوباره برنده جایزه Golden Globe تام هیدلستون (Tom Hiddleston) به عنوان شرور محبوب طرفداران، لوکی هستیم. هیدلستون در سال پیش در پرفروش‌ترین فیلم تاریخ Avengers: Endgame به عنوان لوکی نقش‌آفرینی کرد که در آن فیلم او موفق به دزدیدن سنگ ابدی تسراکت شد در حالی که تلاش مرد آهنی و مرد مورچه‌ای برای به دست آوردن دوباره آن بی ثمر ماند.

علاوه بر هیدلستون بازیگرانی که در این سریال حضور خواهند داشت عبارتند از:

سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino)، نامزد جایزه اسکار اوون ویلسون (Owen Wilson)، گوگو امبتا-را، کلی فلمینگ (Cailey Fleming)، ریچارد ای گرانت (Richard E. Grant) و دی مارتینو (Di Martino) که شایعه شده او در نقش خانم لوکی در این سریال نقش آفرینی خواهد کرد.

کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوهای مارول قبلاً گفته بود که داستان سریال Loki به همراه سریال WandaVision به صورت مستقیم به فیلم مورد انتظار Doctor Strange in the Multiverse of Madness وصل خواهد شد. گرچه او تائید نکرد که تام هیدلستون در قسمت دوم فیلم Doctor Strange حضور خواهد داشت یا خیر.

مایکل والدرون (Michael Waldron) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این سریال را برعهده خواهد داشت. علاوه بر او کیت هرون (Kate Herron) هم این سریال را کارگردانی خواهد کرد. هیدلستون قبلاً گفته بود که کاراکتر او در این سریال با استفاده از سنگ ابدی تسراکت دردسرهای زیادی را به وجود به خواهد آورد. بر اساس شایعات بیننده‌ها شاهد این خواهد بودند که لوکی با سفر در زمان تأثیر خود را در واقعه‌های تاریخی مختلف می‌گذارد. علاوه بر این گفته شده است که این سریال تأثیر زیادی را در دنیای سینمایی مارول می‌گذارد.

سریال لوکی قرار است در فصل بهار ۲۰۲۱ در شبکه Disney Plus پخش شود.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.