روند ساخت فیلم Fantastic Beasts 3 دوباره از سر گرفته شد

24 September 2020 - 10:30

در پی مصاحبه اخیر برنده اسکار ادی ردمین (Eddie Redmayne) با سایت Cinema Blend او تائید کرد که آن‌ها از دو هفته پیش روند شروع ساخت این فیلم را دوباره آغاز کرده‌اند. Fantastic Beasts 3 در شش ماه پیش تولید آن به علت شیوع ویروس کرونا به صورت موقتی متوقف شده بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ادی ردمین گفت:

جالب است که فیلم‌برداری این فیلم را حالا و با این شرایط شروع کرده‌ایم. ما دو هفته است که داریم فیلم‌برداری می‌کنیم و نحوه ساخت آن این بار کاملاً جدید است. این معیار جدیدی است. تست گرفتن مداوم برای کرونا. پوشیدن ماسک. من واقعاً در تعجبم که آیا ماسکی که می‌زنیم از جهاتی روی خلاقیت ما تأثیر می‌گذارد یا خیر. شاید این حرفی که زدم حرف درستی نباشد ولی من فکر کردم که ما به عنوان انسان نیاز به ارتباط برقرار کردن با دیگران داریم تا بتوانیم یکدیگر را کاملاً درک کنیم. چیزی که اطمینان‌بخش است این است که این روند ساخت کاملاً متفاوتی است ولی با این حال احساس می‌کنم که همه با نهایت تلاششان در حال ساخت این فیلم هستند.

این فیلم که سومین قسمت از سری فیلم‌های Fantastic Beasts و در مجموع یازدهمین قسمت از فرانچایز دنیای جادوگری است تنها فیلم بزرگ برادران وارنر نیست که به تازگی و در این ماه روند ساخت خود را دوباره آغاز کرده است چرا که فیلم The Batman مت ریوز (Matt Reeves) هم نیز در هفته پیش مراحل ساخت خود را در انگلستان از سر گرفته بود.

بازیگرانی که در فیلم Fantastic Beasts 3 حضور خواهند داشت عبارت‌اند از:

ادی ردمین، کاترین واترستون (Katherine Waterston)، دن فوگلر (Dan Fogler)، آلیسون سودول (Alison Sudol)، ازرا میلر (Ezra Miller)، جود لا (Jude Law)، جسیکا چستین (Jessica Williams) و جانی دپ (Johnny Depp).

سومین قسمت این فیلم که هنوز عنوان آن مشخص نشده است دوباره توسط دیوید ییتس (David Yates) کارگردانی خواهد شد که فیلم‌نامه آن را نیز جی.کی. رولینگ (J.K. Rowling) و استیو کلاوز (Steve Kloves) نوشته‌اند. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم قبلی با نام Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald توانسته بود فروشی بیش از ۶۵۳ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کند. دو فیلم اول مجموعه Fantastic Beasts توسط دیوید ییتس کارگردانی شده بود و فیلم‌نامه آن را نیز جی.کی. رولینگ نوشته بود. تولیدکنندگان این دو فیلم شامل دیوید هیمن (David Heyman)، جی.کی. رولینگ، استیو کلاوز و لیونل ویگرام (Lionel Wigram) بودند.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.