تاریخ ادامه فیلم‌برداری سریال‌های کمپانی Berlanti Prods

24 September 2020 - 15:30

در حالی که سریال Batwoman و Riverdale در حال فیلم‌برداری در ونکوور هستند، چندین سریال دیگر از گرگ برلانتی (Greg Berlanti) در حال آماده شدن برای بازگشت به تولید هستند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سریال Supergirl قرار است دوشنبه هفته آینده، ۲۸ سپتامبر (۷ مهر)، فصل ششم و آخر خود را در ونکوور فیلم‌برداری کند، در طول توافق با اتحادیه‌های محلی برای پیروی از دستورالعمل‌های آزمون SAG که ثابت شده دشوار است.

نقل است که سریال The Flash در حال حاضر قرار است فیلم‌برداری فصل هفتم خود را از اول اکتبر (۱۰ مهر) آغاز کند. سریال Legends of Tomorrow از کمپانی DC، پنجم اکتبر (۱۴ مهر) فصل ششم خود را آغاز می‌کند.

سریال All American به دنبال فیلم‌یرداری فصل سوم خود از دوشنبه در لس آنجلس است. از سریال‌های باقی مانده برلانتی: Superman & Lois، Titans و سریال جدید Kung-Fu منتظر شروع در اکتبر هستند. اثر موفق Stargirl در شرف آغاز تصویربرداری فصل دوم خود در پایان ماه اکتبر (۱۰ آبان) است درحالی که انتظار می‌رود ساخت فصل سوم سریال Doom Patrol در ژانویه (۱۲ دی) آغاز شود.

همانطور که در مورد هر تولید در طول همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق می‌افتد، تاریخ‌ها موقت هستند و ممکن است تغییر کنند. برخی از سریال‌های اشاره شده در این خبر قرار بود زودتر شروع به کار کنند که متعاقبا تحت فشار قرار گرفتند و این یک اتفاق عادی در میان این همه‌گیری در حال پیشرفت است.

استودیو برادران وارنر که پشت همه سریال‌های Berlanti Prods است، اظهار نظر در مورد تاریخ‌های جدید را رد کرد.

Batwoman اولین سریال .Berlanti Prods بود که شروع به تولید کرد. دومین فصل خود را از ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) در ونکوور ضبط کرده است. به دنبال آن Riverdale از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) شروع به فیلم‌برداری کرد و هم‌اکنون در حال ساخت فصل پنجمش است. مینی سریال کمپانی HBO Max به نام The Flight Attendant که ساخت آن در اواسط ماه مارس (اواخر اسفندماه) متوقف شد، فیلم‌برداری را از ۳۱ اکوست (۱۰ شهریور) در نیویورک از سر گرفت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.