جوئل اجرتون به مینی سریال Florida Man پیوست

24 September 2020 - 16:00

استودیو Anonymous Content مینی سریال اقتباسی Florida Man براساس رمانی از تام کوپر (Tom Cooper) با بازی و تهیه کنندگی جوئل اجرتون (Joel Edgerton) را می‌سازد. گراهام گوردی (Graham Gordy) نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اجرتون این سریال را برای کمپانی Five Henrys می‌سازد که بخشی از قرارداد اولیه‌اش با Anonymous Content است. سریال Florida Man در ماه ژوئیه توسط انتشارات Penguin Random House چاپ شد و داستان کمدی تاریکی درباره نحوه تصمیم گیری انسان برای زندگی‌اش و در یک جا ماندن و تغییر نکردن است.

این سریال رید کرو با بازی اجرتون را نشان می‌دهد که ملقب به Florida Man است. او ولگرد میانسالی است که در قلب جنگل فلوریدا زندگی می‌کند. با پیدایش منجلاب‌های جزیره امرالد، نه تنها کار و بار رید کرو- مسافرخانه و شهربازی قدیمی- در معرض خطر قرار می‌گیرند، بلکه رازهایش نیز فاش می‌شوند. کرو، غارنورد آماتوری است که محصولات مصنوعی پیدا می‌کند که درک او از تاریخ جزیره و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

مت دراس (Matt DeRoss) تهیه کننده اجرایی کار به نمایندگی از Anonymous Content است. کوپر نیز تهیه کننده اجرایی سریال است.

اجرتون و Anonymous Content قرار است درام جنایی The Unknown Man را به کارگردانی توماس رایت (Thomas Wright) و با مشارکت See-Saw Films و Anonymous Content بسازند.

گوردی سازنده و تهیه کننده سریال Quarry است که فصل اولش از شبکه Cinemax پخش شد. او سریال‌های One Dollar و True Detective را تولید کرده و نوشته است.

کوپر نیز اولین رمانش به نام The Marauders را نوشته که پارامونت تی وی در حال ساخت سریالش است. داستان‌های او چهار بار نامزد دریافت جایزه Puschart Prize شده‌اند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.