سریال Power Book II: Ghost برای فصل دوم تمدید شد

24 September 2020 - 16:30

در آستانه پخش سریال Power Book II: Ghost، شبکه استارز سفارش فصل دوم سریال را داده است. اولین سری سریال در فرنچایز گسترده دنیای قدرت کارب از کورتنی ای کمپ (Courtney A. Kemp) و کرتیس جکسون (Curtis Jackson) ملقب به ۵۰ سنت بود و Ghost تقریبا ۷.۵ میلیون بازدید در پلتفرم‌های مختلف در هفته اول خود داشت و یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های جدید تاریخ شبکه شد. انتظار می‌رود این میزان در هفته‌های آتی با پلتفرم‌های اضافی، افزایش یابد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریالِ مشترک استارز و لاینزگیت، رکورد اپلیکیشن استارز در یک هفته را نیز شکسته و افزایش ۴۲ درصدی مشترک داشته و رکوردهای بین المللی جدیدی نیز در پلتفرم بین المللی Starzplay در چندین بازار از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و برزیل داشته است.

کریستینا دیویس (Christina Davis) مدیر بخش برنامه‌ریزی شبکه استارز نیز گفته:

موفقیت سریال Ghost مدیون کیفیت داستان‌گویی کورتنی و قدرت فرنچایز Power و وفاداری طرفداران بی‌نظیرش است.

چیزی که کورتنی، کرتیس و تیم‌شان در خلق دنیای Power بدست آوردند، فوق العاده است. ادامه یافتن این سفر یک افتخار است و بی صبرانه منتظر راه‌های جدیدتری برای ورود به این دنیا در فصل‌های بعدی هستیم.

این اسپین اف کمی بعد از قسمت پایانی سریال Power انتخاب شد تا طارق با بازی مایکل رینی جونیور (Michael Rainey Jr) مادرش تاشا با بازی ناتوری ناتون (Naturi Naughton) که قتل جیمز سنت پاتریک یا همان Ghost با بازی عمری هاردویک (Omari Hardwick) را به گردن گرفت، را از زندان بیرون آورد‌.

کمپ، سازنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی سریال نیز گفته:

از اینهمه محبت طرفداران Power  سپاسگزارم. آن‌ها بهترین طرفداران دنیا هستند.

بازگشت به سمت طرفدارانمان و داشتن مخاطبین جدید برای اسپین‌آف اول دنیای Power رویایی است که به حقیقت تبدیل شده. سال ۲۰۱۲، به من و مارک و ۵۰ گفته شد نمی‌توانیم مخاطب جهانی داشته باشیم. اما به همه ثابت کردیم که اشتباه می‌کردند و به لطف شبکه Starzplay، در بریتانیا، فرانسه، مکزیک، برزیل مخاطب داریم. در فصل دوم، سفر طارق با خانواده تجادا پیچیده‌تر و خطرناک‌تر می‌شود و او می‌فهمد چه آدمی خواهد شد.

جکسون نیز گفته:

وقتی می‌خواستم Power Universe را بسازم، می‌دانستم به چه سطحی از موفقیت دست می‌یابم و خوشحالم که طرفداران با ما هم نظر بودند. بی‌صبرانه منتظر Power Book III: Raising Kanan و Power Book IV: Force هستیم.

فصل اول Power Book II: Ghost در دو بخش پخش می‌شود و قسمت پایانی نیم فصل یکشنبه ۴ اکتبر پخش می‌گردد و ۵ قسمت باقی‌ مانده اواخر امسال پخش می‌شود.
منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.