تاریخ پخش فصل دوم انیمه Attack on Titan مشخص شد

22 December 2016 - 21:00

Attack on Titan قبلی از این که به یک مانگای جدا تبدیل شود، کار خود را ابتدا در سال ۲۰۰۹ با انتشار داستان در مجله‌ای آغاز کرد. داستان Attack on Titan که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته شده است، پس از آن به رمان، انیمه سریالی، بازی‌رایانه‌ای و حتی یک فیلم لایو اکشن تبدیل شد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فصل اول انیمه‌ی زیبای Attack on Titan در سال ۲۰۱۳ میلادی و در ۲۵ قسمت پخش شد. این انیمه با استقبال زیادی توسط مخاطبان و دوست‌داران انیمه‌های ژاپنی مواجه شد و به همین دلیل در سال ۲۰۱۵ یک فیلم لایو اکشن هم از آن ساخته شد. همین مسائل باعث شد تا طرفداران سری خواهان فصل جدیدی از سریال Attack on Titan باشند.

به همین ترتیب، فصل دوم این سریال در جریان رویداد انجمن بین‌ المللی توکیو در تابستان گذشته به صورت رسمی معرفی شد. اکنون اطلاعات جدیدی از جمله تاریخ پخش جدید این سریال مشخص شده است. شرکت Funimation که مدتی پیش حق ساخت مجموعه‌ی Attack on Titan را در اختیار گرفته بود، به تازگی اعلام کرده است که طرفداران می‌توانند منتظر پخش این سریال محبوب در ماه آوریل ۲۰۱۷ در کشور ژاپن باشند. Mike DuBoise، مدیر عامل و مدیر اجرایی Funimation، از شور و شوق طرفداران نسبت به این مجموعه بسیار هیجان زده است. او در این خصوص گفت:

Attack on Titan یکی از آن دسته عناوین نادری است که توانسته به مقام یک اثر کالت [اثری که محبوبیت زیاد و خاصی بین یک گروه یا جامعه خاص داشته باشد] واقعی در بین دوست‌داران انیمه‌ها برسد. بیش از سه سال از پخش آخرین قسمت فصل اول انیمه Attack on Titan می‌گذرد؛ با این وجود شور و اشتیاق طرفداران آن کاهش نیافته است. ما به شدت منتظر نمایش و اکران آن در FunimationNow هستیم.

لازم به ذکر است که Funimation چند روز پیش یعنی در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۱۶ توانست حق ساخت این سری را تصاحب کند. فصل دوم انیمه سریالی Attack on Titan در آوریل ۲۰۱۷ در ژاپن، بر روی FunimationNow پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.