مجموعه‌های Bob’s Burgers و Family Guy تمدید شدند

25 September 2020 - 09:30

شبکه‌ی Fox دو سریال از یکشنبه‌های انیمیشنی خود را برای دو سال دیگر تمدید کرد. انیمیشن Family Guy برای فصل‌های ۱۹ و ۲۰ و مجموعه‌ی انیمیشنی برنده‌ی امی Bob’s Burgers برای فصل‌های ۱۲ و ۱۳ تمدید شدند. این دو سریال به همراه The Simpsons که برای سال‌های زیادی در از فاکس در حال پخش است، توسط ۲۰th Television تولید می‌شوند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

«سیمپسون‌ها» در اوایل سال ۲۰۱۹ و هنگامی‌که کمپانی فاکس و متعلقاتش با قراردادی ۷۱/۳ میلیارد دلاری در کمپانی Disney ادغام شدند طی اقدامی بی‌سابقه برای فصل‌های ۳۱ و ۳۲ تمدید شد. برخی شنیده‌ها حاکی از این است که این انیمیشن نیز مجدداً قرار است برای فصل‌های زیادی تمدید شود.

مایکل ثورن (Michael Thorn) رئیس بخش سرگرمی کمپانی فاکس گفت:

«فمیلی گای» و «بابز برگرز» هر دو از ارکان کلیدی موفقیت شبکه‌ی ما هستند و باعث پیشرفت و جا افتادن انیمیشن‌ها در میان فرهنگ عامیانه شدند. این مجموعه‌ها فونداسیون برنامه‌ی «سلطه‌ی انیمیشن» ما را که یکی از قدرتمندترین ویژه‌برنامه‌های تاریخ تلویزیون است را طرح‌ریزی کردند.

سلطه انیمیشن درواقع به زمانی در عصر روز یکشنبه در شبکه‌ی فاکس گفته می‌شود که طی آن فقط انیمیشن‌ها و سریال‌های انیمیشنی از این شبکه به پخش می‌رسند.

ثورن اضافه کرد:

هردوی این تمدیدهای دو فصلی باری دیگر بر تعهد ما به انیمیشن صحه می‌گذارد و به ما برای ادامه‌ی پیشگامی‌مان در فضایی با کمدی‌های تازه و متمایز قدرت می‌دهد. مایلیم از سث، لورن و تمام گروه‌ها به‌علاوه‌ی همکارانمان در ۲۰th Television تشکر کنیم. برای ادامه‌ی این مجموعه‌های فوق‌العاده هیجان‌زده هستیم.

Bob’s Burgers توسط لورن بوشارد (Loren Bouchard) و جیم داوترایو (Jim Dauterive) خلق و تهیه‌کنندگی اجرایی می‌شود. نورا اسمیت (Nora Smith)، دن فایبل (Dan Fybel)، ریچ رینالدی (Rich Rinaldi)، گرگ تامپسون (Greg Thompson) و جان شرودر (Jon Schroeder) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

Family Guy توسط سث مک‌فارلین (Seth MacFarlane) خلق و تهیه‌کنندگی اجرایی شده است. ریچ اپل (Rich Appel) و الک سالکین (Alec Sulkin) تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانرهای سریال هستند. استیو کالاهان (Steve Callaghan)، تام دیونی (Tom Devanney)، دنی اسمیت (Danny Smith)، کارا والو (Kara Vallow)، مارک هنتمن (Mark Hentemann) و پاتریک میگان (Patrick Meighan) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.