جیانکارلو اسپوزیتو از فصل‌های جدید The Mandalorian می‌گوید

24 September 2020 - 22:30

وقتی از جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) بازیگر نامزد امی سریال The Mandalorian درباره فصل دوم سریال سوالاتی پرسیده شد، به جزئیات جدیدی درباره این فصل اشاره کرد که قدرت‌های ناشناخته The Child/ Baby Yoda و ریشه‌های شخصیت دارکسابر بیشتر بررسی می‌شوند. او درباره آینده این سریال جنگ ستارگان نیز گفت و وجود طرح‌های احتمالی برای فصل‌های سوم و چهارم را تایید کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل بعدی سریال The Mandalorian بسیار جذاب خواهد بود چون به قدرت The Child پی می‌بریم و اینکه اصلا The Child چه معنی می‌دهد. ما همچنین به ریشه‌های دارکسابر پی خواهیم برد.
ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که بزرگ است و چیزهای زیادی برای کنکاوش دارد. بنابراین فکر می‌کنم سریال در فصل‌های سوم و چهارم عمق پیدا کند و جواب سوال‌هایتان را خواهید گرفت.

گرچه این سریال رسما سفارش داده نشده، جان فاورو (Jon Favreau) قبلا گفته بود که فصل سوم سریال The Mandolarian با او کلید می‌خورد و محدودیت‌های کرونا باعث به تعویق افتادن این پروژه نمی‌شوند.

فصل دوم سریال با بازگشت تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش بوبا فت، کتی سکهاف (Katee Sackhoff) در نقش بو-کاتان به شکل لایو اکشن همراه بوده و تیموتی اولیفنت (Timothy Olyphant) نیز به این سریال پیوسته است.

چندین کارگردان مانند رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) و پیتون رید (Peyton Reed) در فصل جدید حضور خواهند داشت. این دو به ریک فامویوا (Rick Famuyiwa)، دیو فیلونی (Dave Filoni)، کارل وترز (Carl Weathers) و جان فاورو پیوسته‌اند.

بعد از داستان‌های بوبا فت و جانگو، جنگجویان دیگری در دنیای جنگ ستارگان ظاهر می‌شوند. سریال The Mandalorian داستانِ بعد از سقوط پادشاهی و قبل از شکل‌گیری First Order را نشان می‌دهد.

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جنگجوی کهکشان به جینا کارانو (Gina Carano) در نقش کارا دان پیوسته که عضو سابق سپاه ربل شاک بوده و در جامعه‌اش به مشکل خورده است. کارل وترز در نقش گریف، مردی که مسئول شکارچیان است و مندلورین را برای کار خاصی استخدام کرده، ایفای نقش می‌کند.

جیانکارلو اسپوزیتو، امیلی سوالو (Emily Swallow)، امید ابطحی (Omid Abtahi)، ورنر هرتسوک (Werner Herzog) و نیک نولتی (Nick Nolte) دیگر بازیگران سریال هستند.

فاورو تهیه کننده اجرایی و شورانر سریال است و کارگردانان فصل اول دیو فیلونی، دبورا چو (Deborah Chow)، ریک فامویوا، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) بودند.

جان فاورو، دیو فیلونی، کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و کالین ویلسون (Colin Wilson) به همراه کارن گیلکریست (Karen Gilchrist) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

فصل دوم سریال The Mandalorian از ۳۰ اکتبر روی آنتن شبکه دیزنی پلاس می‌رود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.