آمازون اسپین‌آفی را از سریال The Boys‌ می‌سازد

25 September 2020 - 12:00

قرار است از سریال ابرقهرمانی The Boys آمازون اسپین‌آفی ساخته شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از بازخوردهای خوب انتشار این خبر و موفقیت سریال The Boys کریپک، روگن و مدیر استودیوهای Sony Pictures TV با انتشار توییتی در توییتر علاوه بر تائید این خبر از طرفداران هم تشکر کردند.

این پروژه که فیلم‌نامه آن توسط تهیه‌کننده اجرایی این سریال کریگ روزنبرگ (Craig Rosenberg) نوشته می‌شود مدتی است که در دست اجرا قرار دارد. این اسپین‌آف به علت موفقیت بزرگ فصل دوم سریال The Boys که تبدیل به پربیننده‌ترین اکران تاریخ پلتفرم آمازون شده است به سرعت در مراحل تولید به سر می‌برد. فصل اول سریال The Boys که در سال ۲۰۱۹ پخش شد نیز بیننده‌های بسیار زیادی را داشت. در طی دو هفته اول پخش فصل دوم این سریال حدود دو برابر بیننده‌های بیشتری در جهان نسبت به فصل اول این سریال را تماشا کرده‌اند (۸۹ درصد بیننده‌های بیشتر).

این سریال که داستان آن در اولین دانشگاه اختصاصی آمریکا جهت آموزش ابرقهرمان‌های جوان که توسط Vought International اداره می‌شود جریان دارد سریالی است با محتوای بزرگ سالانه که به بررسی زندگی این دانشجویان می‌پردازد تا آن‌ها محدوده قدرت‌های فیزیکی و اخلاقی خود را تست کرده و برای مسابقات بهترین شهر خود را آماده کنند. بخشی از این سریال شبیه سریال‌های دانشگاهی است و بخش از آن هم شبیه فیلم‌های Hunger Games.

سازندگان این اسپین‌آف همان سازندگان سریال اصلی از جمله استودیوهای آمازون، سونی پیکچرز با همکاری Point Grey Pictures و Kripke Enterprises و Original Film هستند.

 روزنبرگ که در حال نوشتن قسمت ابتدایی این سریال است به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مدیر آن طی قراردادی که با Sony Pictures TV بسته است در این سریال حاضر خواهد شد. تهیه‌کننده اجرایی این فیلم عبارت‌اند از:

اریک کریپک (Eric Kripke)، ست روگن (Seth Rogen)، اوان گلدبرگ (Evan Goldberg)، جیمز ویور (James Weaver)، نیل اچ. موریتز (Neal H. Moritz) و پاون شتی (Pavun Shetty).

سریال The Boys که بر اساس کمیک ‌بوک‌های پرفروش نیویورک‌تایمز که توسط گارت انیس (Garth Ennis) و دریک رابرتسون (Darick Robertson) خلق شده است داستانی جالب در مورد ابرقهرمانان را روایت می‌کند به این صورت که چه می‌شود اگر ابرقهرمان‌ها که مثل سلبریتی‌ها مشهور و در سیاست تأثیرگذار و قدرت‌های خدا گونه دارند به جای استفاده از قدرت‌هایشان برای کارهای خوب از آن سو استفاده کنند.

قسمت پایانی فصل دوم این سریال در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر ماه) در پلتفرم Prime Video پخش می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.