تریلر فیلم Supernova با بازی کالین فرث و استنلی توچی منتشر شد

25 September 2020 - 13:30

استودیو Studiocanal تریلر رسمی درام جدید Supernova به کارگردانی هری مک‌کویین (Harry Macqueen) را منتشر کرده که کالین فرث (Colin Firth) و استنلی توچی (Stanley Tucci) بازیگران برنده اسکار نقش زوجی را ایفا می‌کنند که باید با آینده‌ای نامعلوم مواجه شوند چون شخصیت توچی دچار زوال عقل گردیده است. این فیلم هنوز تاریخ اکرانش در آمریکا مشخص نگردیده اما در انگلیس روز جمعه ۲۷ نوامبر اکران می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این فیلم سم و توسکر که ۲۰ سال با هم بوده‌اند در یک روز پاییزی در تعطیلات به سر می‌برند. آنها با ون قدیمی‌شان برای دیدن دوستان و خانواده و مکان‎‌های قدیمی به انگلیس سفر کرده‌اند. از وقتی توسکر از دو سال پیش به بیماری زوال عقل مبتلا گردیده، زندگی آنها دستخوش تغییراتی شده است. آنها کارشان را راها کرده و برنامه‌هایشان را متوقف کرده‌اند. با هم بودن مهمترین چیز در زندگی این دو است. ایده آنها در مورد آینده از هم پاشیده و رازهایشان فاش شده و برنامه‌های شخصی‌شان بهم خورده و عشق‌شان نسبت به هم مورد آزمایش قرار گرفته است. آنها با این سوال مواجه شدند که عاشق یکدیگر بودن در مواجه با بیماری درمان ناپذیر توسکر به چه معناست.

این فیلم بازیگرانی همچون کالین فرث، استنلی توچی بازیگر برنده جایزه امی و جیمز دریفوس (James Dreyfus)، پیپا هیوود (Pippa Haywood) و سارا وودوارد (Sarah Woodward) را در اختیار دارد.

فیلم Supernova را هری مک‌کویین نوشته و کارگردانی کرده و تریستن گالیر (Tristan Goligher) و امیلی مورگان (Emily Morgan) تولید می‌کنند. این فیلم این پنجشنبه، ۲۴ سپتامبر در فستیوال فیلم سن سباستین ۲۰۲۰ اولین نمایشش را خواهد داشت.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.