بازی میشل موناهن در فیلم Blood

25 September 2020 - 14:00

میشل موناهن (Michelle Monaghan) در فیلم روان‌شناسانه و مهیج Blood به کارگردانی برد اندرسون (Brad Anderson) ایفای نقش می‌کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

ویل هانلی (Will Honley) فیلم‌نامه این اثر را نوشته که روایت داستان جس، مادر و پرستاری مطلقه‌ است که با دختر و پسر جوانش به نام اوون به خانه مزرعه‌ای خانوادگی خود نقل مکان می‌کنند. اندکی پس از استقرار، اوون توسط سگ خانواده گاز گرفته می‌شود و در نتیجه عفونت مرموزی در اثر گازگرفتگی ایجاد می‌شود. وقتی که جس موفق به پیدا کردن درمان شد، امتحان می‌شود که حاضر است تا چه حد برای نجات فرزند خود پیش برود.

کمپانی Hercules Film Fund تمام بودجه این فیلم را تامین می‌کند و تهیه‌کنندگی این فیلم را به همراه گری لوینسون (Gary Levinsohn) و بیلی هینز (Billy Hines) به نمایندگی از H2L Media Group، پاریس کسیدوکاستس (Paris Kassidokostas Latsis) و تری داگاس (Terry Dougas) برعهده دارد. تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را ژان-لوک د فنتی (Jean-Luc De Fanti) به نمایندگی از سرمایه‌گذار این پروژه، استیو سیمز (Steve Sims) و رایان بارتکی (Ryan Bartecki) بر عهده دارند.

موناهن بعد از فیلم The Craft ساخته شده توسط زویی لیستر-جونز (Zoe Lister-Jones) در سال ۱۹۹۶ و بازی اخیرش در مقابل کیسی افلک (Casey Affleck) و سم کلفلین (Sam Claflin) در فیلم Every Breath You Take در این فیلم جدید دیده می‌شود.

در تلویزیون، موناهن در سریال مهیج جغرافیایی_سیاسی نتفلیکس به نام Messiah و سریال درام شبکه Hulu به نام The Path در کنار آرون پال (Aaron Paul) و هیو دنسی (Hugh Dancy) بازی کرد. پیش تر، وی در درام True Detective کنار متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) بازی کرد که برای بازی در این نقش نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.