کری مولیگان هم‌بازی بردلی کوپر در فیلم Maestro شد

25 September 2020 - 13:00

بردلی کوپر (Bradley Cooper) پارتنر خود برای بازی در فیلم Maestro، درباره لئونارد برنستاین (Leonard Bernstein) را پیدا کرده است که آن را کارگردانی نیز می‌کند. کری مولیگان (Carey Mulligan) در نقش فلیشیا مونتیالگر کوهن برنستاین، همسر این آهنگساز و رهبر اکستر افسانه‌ای، در این فیلم ظاهر می‌شود. فیلم‌برداری این پروژه بهار سال آینده آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کوپر یکی از نویسندگان فیلم به همراه جاش سینگر (Josh Singer)، نویسنده برنده اسکار، است. کوپر سه سال است که با خانواده برنستاین برای ساخت فیلم A Star is Born کار می‌کند.

فیلم Maestro داستان عاشقانه پیچیده‌ای درباره لئونارد و فلیشیا است که ۳۰ از زندگی آن‌ها را نشان می‌دهد، از اولین باری که یکدیگر را سال ۱۹۴۶ در مهمانی دیدند و نامزد شدند و ازدواج ۲۵ ساله‌شان و سه فرزندشان؛ جیمی برنستاین، الکساندر برنستاین و نینا برنستاین سیمونز.

فرزندان برنستاین از اینکه مولیگان نقش مادرشان را بازی می‌کند، بسیار خوشحالند.

جیمی برنستاین در اینباره گفته:

ما قطعا خیلی خوشحالیم که کری مولیگان نقش مادرمان را در فیلم Maestro ایفا می‌کند. کری مطمئنا منحصر به فرد بودن، هوش، گرما، زیبایی و احساسات فلیشیا را به خوبی به تصویر خواهد کشید.

فلیشیا مونتیلگر کوهن از مادری اهل کاستا ریکا و پدری آمریکایی متولد شد. او در سن ۲۱ سالگی برای بازیگری و نواختن پیانو به نیویورک سیتی آمد. او نمایش‌های زیادی را بازی کرده که دو تا از این نمایش‌ها در برادوی بوده و در چندین درام تلویزیونی نیز ایفای نقش کرده است. او به خوبی از استعداد خود آگاه بود و همین موضوع درهای بسیاری به روی او گشود.

او طرفدار عدالت اجتماعی بود و چندین شغل از جمله بازیگری، نقاشی، همسر و مادر بودن داشت.

کوپر نیز اظهار داشته:

از چند سال پیش که کری را روی صحنه تئاتر دیدم توی ذهنم بوده و تمام نمایش هایش را از آن زمان دنبال کرده‌ام.
کار کردن با چنین استعدادی و شخصی مانند کاری باعث افتخار من است.

مولیگان به زودی در فیلم Promising Young Woman محصول استودیو Focus Features دیده می‌شود. او هم‌بازی رالف فینز (Ralph Finnes) در فیلم جدید نتفلیکس، The Dig، بوده و برای بازی در فیلم An Education برنده جایزه بفتا شد و در ۲۵ سالگی نامزد اسکار شد. او با کارگردانانی همچون دی ریس (Dee Rees) و پل دانو (Paul Dano) و برادران کوئن (The Coen Brothers)، استیو مک‌کویین (Steve McQueen)، نیکولاس ویندینگ رفن (Nicolas Winding Refn)، جو رایت (Joe Wright) و باز لرمن (Baz Luhrmann) کار کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.