پاتریشا آرکت به کمدی High Desert پیوست

25 September 2020 - 22:00

پاتریشا آرکت (Patricia Arquette) و بن استیلر (Ben Stiller) برای بازی در کمدی نیم ساعته High Desert محصول کمپانی اپل با هم همکاری خواهند داشت. آرکت در این سریال بازی کرده و استیلر کارگردان و تهیه کننده اجرایی آن است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه اپل تی‌وی پلاس سفارش ساخت سریال High Desert نوشته نانسی فیچمن (Nacy Fichman)، کیتی فورد (Katie Ford) و جنیفر هوپ (Jennifer Hope) را داده است.

این سریال داستان پگی با بازی آرکت است که قبلا معتاد بوده و تصمیم گرفته بعد از مرگ مادرش که در شهر کوچکی در Yucca Valley، کالیفرنیا، زندگی می‌کرده، زندگی جدیدی را شروع کرده و تصمیم مهمی برای بازپرس خصوصی شدن، می‌گیرد.

این سریال دومین کار آرکت برای اپل تی‌وی پلاس است. او در سریال مهیج Severance با بازی آدام اسکات (Adam Scott) و کارگردانی استیلر حضور داشته است.

این دو علاوه بر درام شبکه شوتایم، در کمدی Flirting With Disaster ساخته دیوید او راسل (David O. Russell) نیز همکاری داشته‌اند. آرکت تهیه کننده اجرایی سریال به همراه استیلر است که قسمت اول را کارگردانی کرده و تهیه کننده سریال از طریق کمپانی Red Hour Films به همراه نیکی وینستاک (Nicky Weinstock) است.

مالی مدن (Molly Madden) و تام لاسلی (Tom Lassally) این سریال را برای کمپانی ۳Arts Entertainment به همراه فیچمن، فورد و هوپ تهیه می‌کنند.

این سریال تولید استودیو اپل است که غول تکنولوژی و استریمری است که پروژه‌های مهمی می‌سازد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.