سریال نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون ساخته خواهد شد

25 September 2020 - 22:30

برای فردی که در ابتدا ستون اصلی دنیای سینمایی مارول بود، این فرنچایز به نوعی با نیک فیوری خوب تا نکرد. او حتی در نقطه اوج این حماسه یعنی Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» نقشی نداشت. او نقش مکمل خوبی در Captain Marvel «کاپیتان مارول» ایفا کرد، و آخرین باری که او را دیدیم در فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در یک سفینه اسکرول ساکن بود. اما این حق ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) نیست که یکی از اولین بازیگرانی بود که وقتی دنیای سینمایی مارول تازه در آغاز راهش بود به آن پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

حالا به نظر می‌رسد جکسون قرار است نقش نیک فیوری را در سریال جدید دیزنی پلاس بازی کند. هنوز مشخص نیست تمرکز اصلی این سریال روی نیک فیوری است یا فقط قرار است از حضور او در یک سریال جدید سوءاستفاده شود، اما امیدواریم شاهد سریالی جاسوسی باشیم که کمتر در فیلم‌های مارول به آن پرداخته شده است. کایل برداستریت (Kyle Bradstreet) که در ساخت سریال Mr. Robot «آقای ربات» همکاری داشته، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.

تنها سریال جدید مارول که در سال ۲۰۲۰ خواهیم دید WandaVision «وانداویژن» است، اما باید در سال ۲۰۲۱ منتظر The Falcon and the Winter Soldier «فالکون و سرباز زمستانی» و Loki «لوکی» باشیم. مارول همچنین در حال توسعه سریال‌های She-Hulk «شی هالک»، Hawkeye «هاک‌آی»، Moon Knight «مون نایت»، و Ms. Marvel «خانم مارول» است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.