تاریخ پخش فیلم Run با بازی سارا پولسون اعلام شد

25 September 2020 - 23:30

شبکه Hulu تاریخ پخش فیلم Run ساخته آنیش چاگانتی (Aneesh Chaganty) با بازی سارا پولسون (Sarah Paulson) و کیرا آلن (Kiera Allen) را اعلام کرده است. این فیلم مهیج ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) روی این استریمر در دسترس است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Run جدیدترین فیلم استودیو لاینزگیت است که قرار بود اکران سینمایی شود ولی راهی پخش دیجیتالی شد. فیلم ترسناک Antebellum نیز از اکران سینمایی صرفنظر کرد و از طریق PVOD پخش می‌گردد. شبکه Hulu در رقابت تنگاتنگی به حق پخش داخلی فیلم دست یافته است. گرچه فیلم Run همچون Antebellum اکران سینمایی در خارج از آمریکا خواهد داشت. این فیلم قرار بود ۸ مه اکران گردد اما بدلیل شیوع بیماری کرونا دچار وقفه شد.

چاگانتی به سایت خبری گفته:

هفته جشن شکرگزاری زمان مناسبی برای پخش فیلم است و از شبکه Hulu بسیار ممنونیم که به ما اعتماد کرد. با اوج گرفتن بیماری کرونا هیچ خبری از اکران سینمایی تا یک سال آینده نیست و ما منتظریم تا این بیماری از بین برود.

فیلم Run به کارگردانی چاگانتی و نویسندگی سو اوهانین (Sev Ohanian) درباره نوجوان ویلچری به نام کلویی با بازی آلن است که مادرش با بازی پولسون او را به تنهایی بزرگ کرده است. با آشکار شدن جزئیات داستان، کلویی متوجه رازهای کوچکی می‌شود که باعث می‌شوند باور کند مادرش راز بزرگ و تاریکی را از او مخفی می‌کند.

اوهانین این فیلم را به همراه ناتالی کاسابین (Natalie Qasabian) تولید می‌کند.

این فیلم از آلن که بازیگر ویلچری هالیوود است بهره برده، چون شخصیت کلویی به گونه‌ای است که باید بازیگرش نیز ویلچری باشد. هالیوود در تلاش است تا از بازیگران توانمند با وجود ناتوانی جسمی استفاده کند. این اتفاق بزرگی است که افراد ناتوان در سینما و تلویزیون ایفای نقش کنند.

چاگانتی اظهار داشته:

اخیرا به من گفته شد که این اولین فیلم مهیجی است که از سال ۱۹۴۰ تاکنون بازیگر ویلچری دارد. این آمار دیوانه کننده است و جواب این سوال را می‌دهد که چرا داشتن بازیگر واقعی مهم بود.

فیلم Run دنباله فیلم Searching است که سال ۲۰۱۸ از طریق سونی پخش شد. آن فیلم به کارگردانی چاگانتی و نویسندگی او و اوهانیان، جان چو (John Cho) را در نقش پدری که به دنبال پسر ۱۶ ساله‌اش بود، در اختیار داشت. این فیلم مهیج مرزهای فیلم‌سازی را درنوردید و از طریق گوشی موبایل و صفحه کامپیوتر داستان را روایت کرد. آن فیلم جلوتر از زمان خود بود و بیش از ۷۵ میلیون دلار فروش جهانی داشت. فیلم Searching همزمان با فیلم Crazy Rich Asians اکران شد که هر دو فیلم‌های آسیایی بودند. چاگانتی با داستان و بازیگران انحصاری خود، همان کار را با Run و جامعه معلولین می‌کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.