اطلاعاتی از اولین انیمیشن ترسناک Crypt TV با نام Woman In The Book منتشر شد

26 September 2020 - 10:30

Crypt TV کمپانی سازنده سریال فیس‌بوک با نام The Birch، اولین سریال ترسناک انیمیشنی خود را برای فیس‌بوک می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

Woman In The Book با نقش‌آفرینی دایان گررو (Diane Guerrero)، ستاره سریال‌های Doom Patrol و Orange Is The New Black همراه خواهد بود.

این سریال لاتینی، که هم از زبان انگلیسی و هم از زبان اسپانیایی استفاده خواهد کرد داستان زندگی سه خواهر و برادری که همدیگر را خیلی کم می‌شناسند و نسب به هم بیگانه شده‌اند را روایت می‌کند که با اتحاد دوباره در ملک مکزیکی تلاش می‌کنند که ارثیه خود را در این خانه به دست آورند ولی آن‌ها ناخواسته نفرینی ترسناک را رها می‌کنند که قرن‌هاست نسل‌های خاندانشان را فراگرفته است.

بازیگران دیگر این سریال شامل آلفونسو هررا (Alfonso Herrera)، خوزه روئیز گونزالس (Jose Ruiz-Gonzales) و برایان گرینبرگ (Bryan Greenberg) هستند.

استودیو Starburns Industries که انیمیشن‌های Rick & Morty و Anomalisa ساخته است کار ساخت انیمیشن این سریال را انجام می‌دهد.

این سریال توسط دانیل پرسیتس (Daniel Persitz) توسعه داده شده است و فیلم‌نامه آن را نیز اوا گونزالس (Eva Gonzalez Szigriszt) و پاملا گارسیا رونی (Pamela Garcia Rooney) نوشته‌اند. ژانت مورنو کینگ با همکاری ژانت ژانین (Jeanette Jeanenne) این سریال را کارگردانی خواهند کرد.

تولیدکننده‌های اجرایی این سریال عبارت‌اند از:

جک دیویس (Jack Davis)، کیت کرانتز (Kate Krantz)، دارن براندل (Darren Brandl)، سیمون اور (Simon Ore)، جمیز فینو (James Fino)، پاول یانگ (Paul Young) و مایک گریفین (Mike Griffin).

دارن براندل مدیر عملیاتی Crypt TV گفت:

این سریال یکی از انیمیشن‌های زیادی است که کمپانی Crypt برنامه‌ریزی کرده است تا منتشر کند و ما کسی را با استعدادتر از دایان گررو برای بازی در نقش اصلی نمی‌توانیم تصور کنیم و همچنین استودیو Starburns این سریال را برای بیننده‌های اسپانیایی زبان در فیس‌بوک واچ خواهد ساخت.

مراحل تولید این سریال اواخر این ماه شروع خواهد شد و قرار است در اوایل تابستان ۲۰۲۱ این سریال منتشر شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.