بن افلک و هنری کویل برای فیلم‌برداری دوباره Justice League برمی‌گردند

26 September 2020 - 11:00

زک اسنایدر (Zack Snyder) قرار است فیلم‌برداری مجددی برای فیلم Justice League Snyder Cut انجام دهد که بازیگرانی همچون هنری کویل (Henry Cavill) و بن افلک (Ben Affleck) و بازیگران دیگر را برای فیلم‌برداری صحنه‌های جدید بازمی‌گرداند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان به وجود آمدن نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League در طی سه سال اخیر یکی از بزرگ‌ترین خبرهای مربوط به هالیوود بوده است. مردم می‌خواستند ببینند که نسخه‌ی زک اسنایدر از این فیلم به چه صورت خواهد بود.

هنگام مراسم معرفی نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League توسط برادران وارنر یکی از بزرگ‌ترین سؤال‌ها این بود که آیا اسنایدر صحنه‌های جدیدی را فیلم‌برداری خواهد کرد یا خیر. فیلم اصلی Justice League با فیلم‌برداری‌های دوباره و گسترده جاس ویدون (Joss Whedon) که هدفش تغییر نسخه اسنایدر بود همراه بوده است. در ابتدا گفته شده بود که اسنایدر به احتمال زیاد فرصت فیلم‌برداری صحنه‌های بیشتر را برای کامل کردن این فیلم نخواهد داشت ولی اکنون این به کلی تغییر کرده است.

بر اساس گزارش THR، اسنایدر در حال برنامه‌ریزی برای فیلم‌برداری صحنه‌های جدید در ماه آینده است تا بعضی از بازیگران بزرگ این فیلم را به سر صحنه فیلم‌برداری بازگرداند. انتظار می‌رود که بن افلک، هنری کویل، گل گدوت (Gal Gadot) و ری فیشر (Ray Fisher) به ترتیب در نقش‌های بتمن، سوپرمن، زن شگفت‌انگیز و سایبورگ برای کامل کردن این فیلم که به صورت سریال در شبکه استریمی HBO Max پخش خواهد شد برگردند. گفته شده که این فیلم‌برداری جدید یک هفته با بیشتر طول خواهد کشید.

بازگشت بزرگ‌ترین ستاره‌های فیلم Justice League برای فیلم‌برداری صحنه‌های بیشتر به این فیلم در چندین مرحله قابل توجه و مهم است. بن افلک برای بازی دوباره در نقش بتمن خودش را کنار کشیده بود ولی اکنون او برای بازی دوباره در نقش بتمن در فیلم The Flash باز خواهد گشت. در عین حال هنری کویل که به نظر می‌رسد هیچ آینده‌ی مشخصی برای برگشت به عنوان سوپرمن را ندارد با این فیلم‌برداری مجدد حداقل او در نقش سوپرمن دوباره نقش‌آفرینی خواهد کرد بدون اینکه احتیاجی به حذف سبیلش به صورت دیجیتالی باشد. مهم‌ترین نکته قابل توجه بازگشت ری فیشر است. در حال حاضر او در حال دعوا و کشمکش با وارنر مدیا برای فیلم اصلی Justice League است ولی این غیرمنتظره نیست که او برای کامل کردن نسخه اسنایدر این فیلم به سر صحنه فیلم‌برداری برگردد.

حالا که تائید شده صحنه‌های جدیدی برای این فیلم‌برداری می‌شود این به اسنایدر اجازه می‌دهد که صحنه‌های جدیدی را برای این فیلم بسازد که حتی قرار نبوده در فیلم اصلی وجود داشته باشد. او الان فرصت این را دارد که صحنه تغییر کاراکتر مارشن من‌هانتر، چند ایده دیگر و شاید نحوه به پایان رسیدن اصلی این فیلم که او از ابتدا در نظر داشته را در این فیلم جای دهد. یک هفته فیلم‌برداری شاید زیاد به نظر نرسد ولی برای کسی مانند اسنایدر که همیشه آماده و بسیار دقیق و ریزبین است، این امکان را به وجود می‌آورد که او با این مدت کوتاه کارهای زیادی را برای این فیلم انجام دهد. البته این صحنه‌هایی که دوباره فیلم‌برداری می‌شوند می‌تواند به ‌سادگی فیلم‌برداری نسخه‌های مختلف بعضی از صحنه‌ها برای استفاده آن‌ها در آخر هر قسمت باشد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.