پروژه بی‌نام رایان گاسلینگ و دیوید لیچ به یونیورسال رسید

26 September 2020 - 14:30

بعد از مناقصه جنجالی که برگزار شد، استودیو یونیورسال پیکچرز موفق شد حق ساخت درام بدون عنوانی را بدست آورد که دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) از بازیگرانش است. درو پیرس (Drew Pearce) که فیلم‌نامه اسپین آف سریع و خشن، Hobbs & Shaw، را نوشته، این پروژه را قلم می‌زند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گایمون کسدی (Guymon Casady) این فیلم را از طریق کمپانی Entertainment 360 به همراه گاسلینگ و کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) از ۸۷North تولید می‌کند. چندین استودیو از جمله نتفلیکس، پارامونت و MGM به دنبال این فیلم بودند. یونیورسال ارتباط قوی با لیچ و مک‌کورمیک دارد.

این پروژه برای لیچ به شدت شخصی است. او بدلکار نادری است که در ژانر بدلکاری بوده و سپس فیلم ساز درجه یک سینما شده؛ او یکی از کارگردانان جان ویک بوده است. لیچ ددپول ۲ را کارگردانی کرده و مدتی است سعی داشته تا پروژه مناسبی برای بدلکاری پیدا کند که اکشن باشد، ژانری که برد پیت (Brad Pitt) در فیلم روزی روزگاری در هالیوود نقش کلیف بوث رو بازی کرد. گاسلینگ نیز در فیلم درایو و Place Beyond the Pines در ژانر حضور داشته است‌.

کمپانی Entertainment 360 با مک‌کورمیک و لیچ و پیرس این فیلم را می‌سازد و قبل از بردن فیلم به بازار، گاسلینگ را در اختیار گرفت.

جوف شاویتز (Geoff Shaevitz) و پیرس از Entertainment 360 این فیلم را تهیه می‌کنند.

لیچ و گاسلینگ بسیار درگیر هستند و سرشان شلوغ است. لیچ اخیرا در حال پس از تولید فیلم اکشن Bullet Train با بازی برد پیت بوده در حالیکه گاسلینگ قرار است به همراه کریس ایوانز (Chris Evans) در فیلم The Gray Man به کارگردانی جو و آنتونی روسو (Joe & Anthony Russo) ایفای نقش کند. او به پروژه فضایی بدون نامی از لرد و میلر نیز پیوسته است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.