فیلم Snake Eyes فرنچایز G.I. Joe را ریبوت خواهد کرد

26 September 2020 - 19:00

هنری گلدینگ (Henry Golding) اعلام کرد فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins «اسنیک آیز: ریشه‌های جی.آی. جو» فرنچایز G.I. Joe را ریبوت خواهد کرد. اسپین‌آف جدید این سری در ابتدا قرار بود پاییز ۲۰۲۰ اکران شود، اما اکرانش به دلیل همه‌گیری کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد. گلدینگ که با فیلم Crazy Rich Asians «آسیایی‌های خرپول» نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت، در ژانویه گذشته در فیلم The Gentlemen «آقایان» حضور داشت، که با بودجه ۲۲ میلیون دلاری به فروش کلی ۱۱۵ میلیون دلاری دست یافت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Snake Eyes روی داستان پیشینه شخصیت محبوب هسبرو تمرکز دارد و نشان می‌دهد چگونه او به کماندویی مرگبار تبدیل شد که طرفداران عاشق او شده‌اند. آخرین باری که مخاطبان او را در سینماها دیدند، در هردو فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra «جی.آی. جو: ظهور کبرا» محصول ۲۰۰۹ و دنباله‌اش G.I. Joe Retaliation «جی.آی. جو: تلافی» محصول ۲۰۱۳ بود که به ترتیب فروش ۳۰۲ میلیون دلار و ۳۷۵ میلیون دلاری داشتند. حالا که فیلمبرداری Snake Eyes به پایان رسیده‌ است، گلدینگ اطلاعات جدیدی در مورد آن اعلام کرده است. او در این باره گفته:

آن‌ها G.I. Joe را به چیزی خیلی باحال و بهتر از چیزی که تاکنون در سینما دیده بودیم تبدیل کرده‌اند. به نظرم فضا برای اسپین‌آف‌های زیادی وجود داره و فکر کنم شاهد راه‌اندازی فرنچایز کاملا جدیدی باشیم.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.