ریبوت سریال Pretty Little Liars در راه HBO Max

26 September 2020 - 22:00

نسل جدید Pretty Little Liars راهی شبکه HBO Max شده و سفارش ساخت این سریال جدید با نام Pretty Little Liars: Original Sin به نویسندگان و تهیه کنندگان تلویزیونی، رابرتو آگویر-ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) و لیندسی کالهون برینگ (Lindsay Calhoon Bring) داده شده است. تیزر کوتاهی از این مجموعه نیز منتشر شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همرا باشید.

بیست سال قبل، یک سری اتفاقات غم انگیز شهر میلوود را از هم پاشید. حالا، گروهی از دختران نوجوان ناامید از زندگی، مدل جدیدی از Little Liars خود را اسیر حمله کنند ناشناسی دیده‌اند که تقاص کار والدین‌شان در دو دهه قبل را از آن‌ها می‌گیرد. در این درام تاریک و ترسناک، خود را فرسنگ‌ها دورتر از رزوود می‌بینیم اما در دنیای این دروغگوهای کوچک، شهر جدید و نسل جدیدی از آن‌ها را شاهد هستیم.

آگویر-ساکاسکا و برینگ اظهار داشته‌اند:

ما طرفدار چیزی که خلق کرده‌ایم و بازیگران برجسته سریال هستیم. ما می‌دانستیم که سریال اصلی CANON است و باید کار متفاوتی انجام دهیم. برای همین در این ریبوت به ترس و وحشت رو آورده‌ایم و امیدواریم به چیزی که طرفداران درباره این سریال موفق علاقه دارند، احترام بگذاریم و عناصر جدید و غیر منتظر‌ه‌ای خلق کنیم.

سارا آبری (Sarah Aubrey) مدیر شبکه HBO Max نیز گفت:

رابرتو و لیندسی دنیای دروغگوهای نسبتا کوچک را با قتل، راز و شایعه بیشتری توسعه بخشیده‌اند و ما بی‌صبرانه منتظر این ریبوت هستیم.

کمپانی‌های Muckle Man Productions و Alloy Entertainment با مشارکت Warner Bros. Television این سریال را می‌سازند. لزلی مورگنستین (Leslie Morgenstein) و جینا گیرولامو (Gina Girolamo) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند که براساس کتاب پرفروش سارا شپارد (Sara Shepard) است.

اولین مجموعه Pretty Little Liars کاری از Warner Horizon Televison برای شبکه Freeform/ABC Family بود که ژوئن ۲۰۱۰ پخش شد و تا ژوئن ۲۰۱۷ هفت فصل از آن روی آنتن رفت.

این سریال در طول پخش هفت فصل سریال اول این شبکه کابلی بود.

مجموعه کتب Pretty Little Liars نوشته سارا شپارد شامل ۱۶ کتاب و سه رمان است. این مجموعه پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز شد و بیش از ۸۰ هفته در لیست پرفروش نیویورک تایمز قرار داشت. تا به امروز، ۹ میلیون نسخه از کتاب فقط در آمریکا فروخته شده و در ۳۳ کشور خارجی نیز به فروش رفته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.