توماس جین به فیلم The Last Son of Isaac LeMay پیوست

26 September 2020 - 22:30

توماس جین (Thomas Jane) برای بازی در فیلم مهیج The Last Son of Isaac LeMay به سم ورثینگتون (Sam Worthington) و کلسن بیکر (Colson Baker) ملقب به مشین گان کلی (Machine Gun Kelly) پیوسته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جین ستاره فیلم The Expanse، تهیه کننده اجرایی کار به همراه کورتنی لورن پن (Courtney Lauren Penn) این فیلم برای Renegade Entertainment هستند. تیم ساتون (Tim Sutton) کارگردان این اثر با فیلم‌نامه‌ای از گرگ جانسون (Greg Johnson) است. آندری رلیس (Andre Relis) و جیب پولموس (Jib Polhemus) تولید فیلم را برعهده دارند و VMI Worldwide کار فروش فیلم را انجام می‌دهد. دیوید وان انکن (David Von Ancken) و برندن باروز (Brandon Burrows) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

این فیلم، سیرا نوادا در اواخر قرن ۱۹ را نشان می‌دهد. لومی با بازی ورثینگتون، یاغی قاتلی که توسط یک پیش بینی طلسم شد، برای اینکه کشته نشود و پسرش کارل با بازی بیکر را هدف قرار نگیرد، فرار می‌کند. کلانتر سالامون با بازی جین، بدنبال آنهاست و این تعقیب و گریز شکل موش و گربه بازی به خود می‌گیرد.

رلیس در اینباره گفته:

بسیار خوشحالم که توماس جین با استعداد به بازیگران The Last Son of Isaac LeMay پیوسته است. بی‌صبرانه منتظر دیدن او در نقش محوری‌اش هستیم. تیم کورتنی لورن و Renegade عالی است و از کار کردن با آنها در این پروژه بسیار خوشحالم.

جین و پن اخیرا تهیه کنندگی سریال جنایی Troppo را از طریق کمپانی Renegade و AGC Television برعهده گرفتند. جین نیز در این سریال بازی می‌کند.

کمپانی Renegade تولید اقتباسی از رمان A Buick 8 استیون کینگ (Stephen King) را برعهده دارد که چهارمین همکاری جین و کینگ است. جین اخیرا در فیلم Run Hide Fight ایفای نقش کرده است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.