بزل آیدنبنز به جمع عوامل The Witcher اضافه شد

27 September 2020 - 09:00

بَزِل آیدنبنز (Basil Eidenbenz) (بازیگر سریال Victoria) نقش اِسکل را در فصل دوم سریال The Witcher محصول شبکه‌ی Netflix ایفا خواهد کرد. ثو ارستد راسموسن (Thue Ersted Rasmussen) که پیشتر برای ایفای این نقش در فصل دوم سریال انتخاب شده بود و صحنه‌هایی را نیز در اواخر فوریه و اوایل مارس پیش از متوقف شدن تولید فیلم‌برداری کرده بود، در هفته‌ی جاری اعلام کرد که به دلیل تداخل ایجاد شده در برنامه‌هایش با توجه به طولانی شدن زمان شیوع ویروس کرونا به ناچار مجبور به ترک کردن این مجموعه شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

راسموسن یکی از هفت بازیگر جدیدی بود که حضورشان در فصل دوم سریال توسط نتفلیکس در روز ۲۱ فوریه  (۲ اسفند ۹۸) تایید شد. در همان زمان تولید فصل دوم سریال نیز در بریتانیا شروع شده بود که درست ۳ هفته‌ی بعد، The Witcher تبدیل به اولین محصول تلویزیونی بزرگی در بریتانیا شد که به دلیل کرونا تولیدش متوقف می‌شود. در همان روز، تست ویروس یکی از اعضای تیم بازیگری یعنی کریستوفر هیویو (Kristofer Hivju) مثبت اعلام شد.

تولید این سریال درام فانتزی با درخشش هنری کویل (Henry Cavill) از روز ۱۷ اوت (۲۷ مرداد) در Arborfield Studios آغاز شده است و آیدنبنز نقش اسکل، جادوگری قدرتمند در مدرسه‌ی گرگ را به تصویر می‌کشد.

راسموسن در متنی که روز چهارشنبه برای طرفداران نوشته بود، تصمیمش برای جدایی از سریال را «غم‌انگیز» خواند و اضافه کرد:

اما بیشتر برای روزهایی که اوایل امسال سر صحنه‌ی فیلم‌برداری سپری کردم خوشحال و سپاس‌گزارم.

پس از تشکر از هواداران و آرزوی موفقیت برای عوامل سریال گفت:

مطمئن هستم که فصل دوم شگفت‌انگیز خواهد شد و حالا به جای یک جادوگر به عنوان یک طرفداران پروپاقرص به تماشای آن خواهم نشست.

آیدنبنز که از زمان اعلامیه راسموسن به عنوان یکی از چند گزینه‌ی احتمالی برای جانشینی او توسط سایت متمرکز بر سریال The Witcher یعنی Redanian Intelligence معرفی شده بود، هم اکنون مشغول فیلم‌برداری صحنه‌های بزرگی از مجموعه است. این بازیگر سوئیسی برای نقش‌هایش در سریال‌های بریتانیایی Victoria و The Athena و همچنین سریال کانادایی X Company بهتر شناخته می‌شود.

سریال «ویچر» که توسط نتفلیکس تولید می‌شود بر اساس کتاب‌هایی به همین نام نوشته شده توسط نویسنده‌ی لهستانی آندره ساپکوسکی (Andrzej Sapkowski) است. این سری کتاب‌ها توسط لورن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich) که تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال نیز هست، اقتباس شده‌اند. کویل ایفاگر نقش اصلی سریال گرالت از ریویا، آنیا چالاترا (Anya Chalotra) ایفاگر نقش ینیفر ساحره، فریا آلن (Freya Allan) نقش سیری و جوئی بیتی (Joey Batey) نقش جاسکیر را ایفا می‌کنند.

سریال «ویچر» اثری بود که به سرعت مورد توجه و استقبال قرار گرفت به طوری که رده‌ی دوم پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۹ نتفلیکس را پس از فصل سوم Stranger Things از آن خود کرد.

https://www.instagram.com/p/CFeH-CFBXNU/?utm_source=ig_embed

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.