اپل می‌خواهد با فیلم Cherry وارد اسکار شود

27 September 2020 - 10:00

اپل اورجینال فیلم توانست با معامله ۴۰ میلیون دلاری حقوق مربوط به انتشار فیلم Cherry را به دست آورد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم اولین فیلم کارگردانی شده توسط برادران روسو (Russo brothers) بعد از فیلم Avengers: Endgame که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد است. این فیلم عمداً نوع متفاوتی از فیلم درام است که داستان آن از رمان پرفروش نیکو واکر (Nico Walker) اقتباس شده است. Cherry که ساخت آن کامل شده قرار است وارد مراسم جوایز فیلم این فصل شود.

تام هالند (Tom Holland) به عنوان مرد جوانی اهل کلیولند در این فیلم بازی خواهد کرد که بعد از پشت پا زدن عشق زندگی‌اش به او و قبل از اینکه عشقش به او بگوید که اشتباه بزرگی انجام داده و آن‌ها به یکدیگر تعلق دارند به ارتش می‌پیوندد. او به عنوان پزشک ارتش در عراق خدمت می‌کند که در حین خدمت خود خشونت و کشتاری را می‌بیند که هیچ احدی نباید ببیند. به زودی او و همسر جوانش از قرص به هروئین روی می‌آورند و او برای پرداخت قسط‌ها و تغذیه عادتش شروع به سرقت از بانک‌ها می‌کند. نقش همسر او را سی‌یرا براوو (Ciara Bravo) بازی خواهد کرد.

پروژه تولید این فیلم ابتدا در کن فرانسه توسط Endeavor Content که کارهای مربوط به تأمین مالی این فیلم را انجام داده‌اند معرفی شد. بعد از این برادران روسو تولید این فیلم را به CAA انتقال دادند. CAA Media Finance با همکاری Endeavor Content توانستند در فصلی پر از فیلم یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای یک فیلم را به دست آورند. همچنین این قرارداد به اپل این اجازه را می‌دهد که فیلمی را برای شرکت در جوایز آکادمی فیلم در این فصل داشته باشند. نقشه اپل این است که این فیلم برای شرکت در جوایز آکادمی واجد شرایط کند. تاریخ پخش این فیلم اوایل ۲۰۲۱ در اپل تیوی پلاس خواهد بود.

فیلم‌نامه این فیلم را جسیکا گلدبرگ (Jessica Goldberg) و آنجلا روسو اوستوت (Angela Russo-Otstot) نوشته‌اند. علاوه بر هالند و براوو، بازیگران این فیلم شامل کلی برگلند (Kelli Berglund)، جک رینور (Jack Reynor)، فارست گودلاک (Forrest Goodluck)، جف والبرگ (Jeff Wahlberg)، مایکل گاندولفینی (Michael Gandolfini)، کایل هاروی (Kyle Harvey) و توماس لنون (Thomas Lennon) می‌باشند. تولیدکننده‌های این فیلم نیز شامل برادران روسو با همکاری نایب ریس AGBO مایک لاروکا (Mike Larocca)، کریس کاستالدی (Chris Castaldi) و مدیرعامل The Hideaway Entertainment جاناتان گری (Jonathan Gray) و متیو رودس (Matthew Rhodes) می‌باشند. تولیدکنندگان اجرایی این فیلم شامل تاد ماکورات (Todd Makurath)، جیک آست (Jake Aust)، کریستی ماورر گریشام (Kristy Maurer Grisham) و جود پین (Judd Payne) است.

برادران روسو کمپانی تولید فیلم مستقل AGBO را شکل داده‌اند. پس از تولید پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس با نام Extraction و انتشار فیلم موفق ترسناک Relic در IFC Midnight، آن‌ها قراردادی را برای کارگردانی فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و کریس ایوانز (Chris Evans) امضا کرده‌اند. علاوه بر این‌ها آن‌ها سریال کوتاه Citadel آمازون با بازی پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra-Jones) و ریچارد مدن (Richard Madden) که قرار است تولید آن در سال ۲۰۲۱ شروع شود را در برنامه‌های خود دارند.

منبع: ‌ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.