آلدیس هاج به فیلم Black Adam پیوست

27 September 2020 - 10:30

سایت ددلاین تائید کرده است که آلدیس هاج (Aldis Hodge) در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Black Adam در نقش کاراکتر Hawkman است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آلدیس هاج برای بازی در این فیلم به دواین جانسون (Dwayne Johnson) خواهد پیوست که جانسون نقش ضدقهرمان Black Adam را در اولین فیلم ابرقهرمانی خود ایفا خواهد کرد. آلدیس هاج نقش Hawkman ملقب به کارتر هال، عضوی از گروه جامعه عدالت را در این فیلم بازی خواهد کرد. قبلاً اعلام شده بود که نوحا سنتینو (Noah Centineo) نقش Atom Smasher را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

مراحل فیلم‌برداری این فیلم در ایالت جورجیا آمریکا در سال بعد آغاز خواهد شد.

آلدیس هاج به تازگی و قبل از شیوع ویروس کرونا در فیلم موفق The Invisible Man ظاهر شده بود و همچنین او در فیلم One Night in Miami با کارگردانی رجینا کینگ (Regina King) نقش‌آفرینی کرده است که این فیلم به تازگی در ونیز ایتالیا و تورنتو کانادا اکران شده است که با نقدهای خوبی از طرف منتقدین همراه شد.

ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) که فیلم Jungle Cruise دیزنی را با بازی دواین جانسون کارگردانی کرده است، سکان‌دار فیلم Black Adam خواهد بود و آن را کارگرانی خواهد کرد. روری هاینز (Rory Haines) و سهراب نوشیروانی (Sohrab Noshirvani) فیلم‌نامه اخیر این فیلم را نوشته‌اند. آدام استیکیل (Adam Sztykiel) نیز پیش‌نویس اولیه این فیلم را نوشته بود.

سازنده‌های این فیلم جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از طریق کمپانی Seven Bucks Productions و با همکاری بو فلین (Beau Flynn) از کمپانی FlynnPictureCo هستند. جانسون، فلین، کویت-سرا و گارسیا قبلاً و با همکاری یکدیگر فیلم Jungle Cruise را ساخته‌اند که قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ (۸ مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود.

اسکات شلدون (Scott Sheldon) از کمپانی FlynnPictureCo تهیه‌کننده اجرایی این فیلم خواهد بود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.