یارا شهیدی تینکربل جدید سینما خواهد بود

27 September 2020 - 16:00

دیزنی همچنان به تغییر رنگ پوست شخصیت‌های کلاسیک خود ادامه می‌دهد و اکنون خبرها حاکی از آن است که ستاره‌ی سریال Grown-ish یارا شهیدی (Yara Shahidi) ایفاکننده‌ی نقش تینکربل در فیلم Peter Pan and Wendy به کارگردانی دیوید لاوری (David Lowery) خواهد بود. پیش از این هالی بیلی (Halle Bailey) نیز برای ایفای نقش آریل در فیلم The Little Mermaid انتخاب شده بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شهیدی به جود لا (Jude Law) که نقش کاپیتان هوک را ایفا خواهد کرد پیوسته است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به الکساندر مالونی (Alexander Molony) و اور اندرسون (Ever Anderson) که به ترتیب نقش‌های پیتر پن و وندی را ایفا خواهند کرد، اشاره کرد. لاوری کارگردان این پروژه است که فیلم‌نامه‌ی آن را به همراه توبی هالبروکس (Toby Halbrooks) نوشته است. جیم ویتاکر (Jim Whitaker) تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

به گفته‌ی منابع آگاه این اثر در سینماها به اکران در خواهد آمد و به سرویس استریم Disney+ نخواهد رفت.

انیمیشن کلاسیک محصول ۱۹۵۳ دیزنی موفق‌ترین اقتباس از رمان جی. ام. بری است. این رمان در مورد پیتر پن، پسری که پیر نمی‌شود و بچه‌هایی که به دنیای جادویی نِوِرلند می‌برد است. بسیاری از استودیوهای دیگر نسخه‌های خودشان را در دنیای سینما و تلویزیون از این داستان ساخته‌اند که شامل فیلم Hook به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و درخشش رابین ویلیامز (Robin Williams) و فیلم Pan به کارگردانی جو رایت (Joe Wright) می‌شوند. هردوی این آثار در گیشه ناامیدانه عمل کردند.

در رمان و فیلم‌ها، تینکربل یک پری و نزدیک‌ترین دوست پن است که در فیلم اسپیلبرگ توسط جولیا رابرتز (Julia Roberts) به تصویر کشیده شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.