جاویسیا لزلی از لباس جدید خفاشی خود رونمایی کرد

27 September 2020 - 15:00

هنگامی که دوربین‌ها، فصل دوم این سریال را از ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) در ونکوور ضبط می‌کردند، Batwoman از اولین سریال‌های پخش‌شده‌ای بود که شروع به ساخت کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سه هفته بعد جاویسیا لزلی (Javicia Leslie)، ستاره جدید این سریال، تصویری از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او در کنار نمای نزدیک کاراکتر خود، رایان وایلدر در نقش بت‌وومن، نوشت:

نگاه کنید؛ گاتهام، من کاملا مناسب و آماده هستم تا شروع کنم. اما فقط صبر کنید تا رایان وایلدر چرخش خود را از لباس خفاشی [در صفحه مجازی] قرار دهد.

لزلی در ژوئیه به عنوان شخصیت جدید سریال بت‌وومن انتخاب و جانشین روبی رز (Ruby Rose) شد که پس از پایان فصل ۱ از این نقش خارج شد. لزلی نقش رایان وایلدر را بازی می کند، کاراکتر جدیدی که جانشین نقش بت‌وومن با کاراکتر کیت کین و بازی روبی رز می‌شود. او دوست‌داشتنی، نامرتب، کمی گنگ و حرف‌گوش‌کن است. او همچنین چیزی شبیه کیت کین (Kate Kane)، زنی که قبل از خود لباس خفاشی می‌پوشید، نیست.

همچنین ماسک خفاشی هر دو نفر کاملا متفاوت است و سبک رایان به بتمن نزدیک‌تر است.

تهیه‌کنندگی سریال بت‌وومن با همکاری دو کمپانی Berlanti Productions و Warner Bros انجام می‌شود. کارولین درایز (Caroline Dries) این سریال را ساخته است و اکنون همراه گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter) و جف جانز (Geoff Johns) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند. سریال Batwoman بر اساس شخصیت‌هایی است که باب کین (Bob Kane) با بیل فینگر (Bill Finger) برای DC خلق کرده‌اند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.