لیزا ادلستاین به فصل آخر روش کامینسکی باز خواهد گشت

27 September 2020 - 18:00

لیزا الدستاین (Lisa Edelstein) به درام آتش‌نشانی شبکه‌ی Fox پیوست تا در فصل دوم این مجموعه مقابل راب لو (Rob Lowe) به ایفای نقش بپردازد. او همچنین در فصل سوم و پایانی The Kominsky Method محصول Netflix باز خواهد گشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

با وجود ‌عدم بازگشت آلن آرکین (Alan Arkin) که نقش مدیربرنامه‌ها و دوست سندی کامینسکی (با بازی مایکل داگلاس (Michael Douglas)) یعنی نورمن را در کمدی گلدن گلوب برده‌ی چاک لوری (Chuck Lorre) ایفا می‌کرد، ادلستاین نقش فیبی، دخترش که با او قطع رابطه کرده است را مجدداً ایفا خواهد کرد. انتظار می‌رود که او برای هردو مجموعه به صورت همزمان به جلوی دوربین برود؛ هر دوی این سریال‌ها در لس‌آنجلس فیلم‌برداری می‌شوند.

۹-۱-۱: Lone Star یک آتش‌نشان زبده‌ی نیویورکی، اووِن (با بازی لو) را دنبال می‌کند که در کنار پسرش تی. کی با بازی رونن روبینستاین (Ronen Rubinstein) به آستین نقل مکان می‌کند و باید برای برقرار کردن تعادل میان نجات دادن کسانی که در آسیب‌پذیرترین حالت خود قرار دارند و حل مشکلات زندگی خودش تلاش کند.

ادلستاین نقش گوئنیث، همسر سابق کاپیتان اوون استرند و مادر پسر بالغشان که یک آتش‌نشان است و در ایستگاهی که اوون کاپیتان آن است خدمت می‌کند را ایفا خواهد کرد. گوئنیث که یک وکیل است پس از آنکه تی. کی. در پایان فصل قبل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد، برای ملاقات او از نیویورک به آستین آمده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.