استیون سودربرگ فیلم جنایی دلهره‌آور No Sudden Move را برای HBO Max می‌سازد

29 September 2020 - 10:00

استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) مراحل ساخت جدیدترین فیلم خود با نام No Sudden Move را آغاز کرد. این فیلم جنایی دلهره‌آور تحت قراردادی که او با شبکه استریمی HBO Max بسته است ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد عبارت‌اند از:

دان چیدل (Don Cheadle)، بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro)، دیوید هاربر (David Harbour)، ایمی سایمتز (Amy Seimetz)، جان هم (Jon Hamm)، ری لیوتا (Ray Liotta)، کیرن کالکین (Kieran Culkin)، برندن فریزر (Brendan Fraser)، نوآ جوپ (Noah Jupe)، بیل دوک (Bill Duke)، فرانکی شا (Frankie Shaw) و جولیا فاکس (Julia Fox).

فیلم‌نامه این فیلم که توسط اد سولومون (Ed Solomon) نوشته شده است در سال ۱۹۹۵ و در دیترویت آمریکا روایت می‌شود که داستان آن بر روی گروهی از خلاف‌کارهای کوچک و پیش‌پاافتاده متمرکز است که برای دزدیدن چیزی که فکر می‌کنند سند ساده‌ای است استخدام شده‌اند. وقتی که نقشه آن‌ها به طرز بدی اشتباه پیش می‌رود، آن‌ها شروع به جستجو جهت کسی که آنان را استخدام کرده است می‌کنند.

کیسی سیلور (Casey Silver) این فیلم را برای HBO Max و Warner Bros. Pictures film تولید می‌کند که فیلم‌برداری آن در محلی در شهر دیترویت با رعایت قوانین وضع شده جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

استیون سودربرگ گفت:

دفعه پیش که من در دیترویت با فیلم‌نامه‌ای عالی و بازیگرانی فوق‌العاده فیلمی را فیلم‌برداری می‌کردم نتیجه‌اش بسیار عالی بود، بنابراین اکنون پشت ماسک خودم برای تولید این فیلم هیجان‌زده هستم.

کیس بلویز (Casey Bloys) مدیر ارشد محتوای تولیدشده برای HBO و HBO Max گفت:

تولید پروژه‌ای دیگر با همکاری استیون سودربرگ، کیسی سیلور و اد سولومون افتخار بزرگی است. ما همکارانی فوق‌العاده و بازیگران بسیار با استعدادی را در برادران وارنر داریم و ما بسیار خوشحالیم که توانستیم این فیلم را به HBO Max بیاوریم.

توبی امریک (Toby Emmerich) رئیس هیئت‌مدیره Warner Bros. Pictures Group نیز دراین‌باره گفت:

استیون کارگردانی پرثمر و با طرز تفکری رو به جلو است که حدود دو دهه است که برای برادران وارنر فیلم می‌سازد. ما مشتاقانه منتظر این فیلم جنایی دلهره‌آور سنگین هستیم تا او بتواند میراث خود را برای WarnerMedia ادامه دهد.

سودربرگ فیلم دیگری را نیز برای شبکه استریمی HBO Max با نام Let Them All Talk و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله مریل استریپ (Meryl Streep)، کندیس برگن (Candice Bergen)، دایان ویست (Dianne Wiest)، لوکاس هجز (Lucas Hedges) و جما چان (Gemma Chan) در آینده منتشر خواهد کرد. داستان این فیلم درام درباره نویسنده‌ای موفق است که با دوست قدیمی خود به سفری می‌روند که علاوه بر خوشگذرانی، زخم‌های عاطفی خود را نیز درمان کنند. این فیلم قرار است امسال در شبکه استریمی HBO Max منتشر شود.

فیلم No Sudden Move سومین فیلمی است که با همکاری سودربرگ و سولومون ساخته می‌شود. این دو اخیراً با همکاری یکدیگر فیلم Bill & Ted Face the Music و سریالی در شبکه HBO و نرم‌افزاری با نام Mosaic را ساخته‌اند. از کارهای دیگر سولومون نیز می‌توان فیلم‌هایی مانند Men in Black ،Charlie’s Angels ،X-Men و Now You See Me را نام برد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.