پوستر شخصیت‌های سریال The Haunting of Bly Manor منتشر شد

30 September 2020 - 17:00

مایک فلنگن (Mike Flanagan) فیلم‌ساز، به مخاطبان خود با سریال The Haunting of Bly Manor، داستانی کاملا جدید و ترسناک می‌دهد که چندی از بازیگران سریال The Haunting of Hill House نیز در آن حضور دارند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

ماهیت این اثر به بازیگران بازگشتی از سریال این امکان را می‌دهد که نقش کاراکتر‌های کاملا جدیدی را بازی کنند، در حالی‌که این سریال شامل بازیگران جدیدی نیز هست. چند هفته پیش با شروع فصل جدید سریال، نتفلیکس مجموعه‌ای از پوستر‌های ترسناک شخصیت‌های مهم این سریال جدید را به تصویر کشید. سریال The Haunting of Bly Manor در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) پخش خواهد شد.

در فصل جدید سریال The Haunting of Hill House، مایک فلنگن به عنوان خالق و ترور میسی (Trevor Macy) به عنوان تهیه‌کننده با اثر جدید از مجموعه ترسناک The Haunting که در دهه ۱۹۸۰ در انگلستان اتفاق افتاده به صحنه می‌آیند. پس از مرگ دلخراش خدمتکار، هنری وینگریو، با بازی هنری توماس (Henry Thomas)، یک پرستار بچه آمریکایی، با بازی ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti)، را برای نگهداری از خواهرزاده و برادرزاده یتیم خود، با بازی آملی بی اسمیت (Amelie Bea Smith) و بنیامین ایوان آینسورث (Benjamin Evan Ainsworth)، که در عمارت Bly Manor در کنار سرآشپز املاک اوون، با بازی راهول کوهلی (Rahul Kohli)، مستخدم جیمی، با بازی آملیا ایو (Amelia Eve)، و خانم گروس خانه‌دار، با بازی تی نیا میلر (T’Nia Miller) زندگی می‌کنند، استخدام می‌کند. ولی همه‌چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد پیش نمی‌رود و قرن‌ها راز تاریک عشق و فقدان منتظر کشف شدن در این سریال رمانتیک و دلهره‌آور گوتیک است. در عمارت Bly Manor مردن مساوی با تمام شدن ماجرا نیست.

پایین‎تر بروید تا پوستر‌های جدید و ترسناک شخصیت‌ها را در سریال The Haunting Of Bly Manor مشاهده کنید.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.