زک افران به بازسازی فیلم ترسناک Firestarter پیوست

1 October 2020 - 11:30

زک افران (Zac Efron) به جمع بازیگران بازسازی فیلم ترسناک Firestarter پیوست که براساس رمان استیون کینگ (Stephen King) ساخته می‌شود. این فیلم توسط کمپانی‌های Universal، Blumhouse و Weed Road Productions تولید خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همان‌طور که قبلاً اعلام شده بود کیت توماس (Keith Thomas) کارگردان فیلم ترسناک The Vigil وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط اسکات تیمز (Scott Teems) که در ساخت فیلم‌هایی مانند Halloween Kills و Rectify نقش داشته نوشته خواهد شد و او همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. فیلم اصلی که با بازی درو بریمور (Drew Barrymore) در سال ۱۹۸۴ اکران شد توانست فروشی بیش از ۱۷ میلیون دلار را در باکس آفیس آمریکا کسب کند.

تولیدکننده‌های این فیلم جیسون بلوم (Jason Blum) و برنده جایزه اسکار آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) هستند. مارتا د لورنتیس (Martha De Laurentiis) که دستیار تولیدکننده فیلم اصلی در سال ۱۹۸۴ بود نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در تولید این فیلم نقش خواهد داشت.

فیلم Firestarter دوباره بلوم و گلدزمن را که قبلاً با همکاری یکدیگر در ساخت فرنچایز Paranormal Activity نقش داشته‌اند را متحد می‌کند.

Firestarter داستان دختر جوانی با توانایی‌های پیروکینتیک را روایت می‌کند که توسط آژانس دولتی مخفی که می‌خواهد قدرت‌هایش را به عنوان اسلحه از او استخراج کنند دزدیده می‌شود.

افران در حال حاضر در حال تولید سریال مستند فوق‌العاده موفق Down to Earth در نتفلیکس است. مجموع فروش فیلم‌هایی که او در آن نقش‌آفرینی کرده است در باکس آفیس به رقم ۲.۶ میلیارد دلار رسیده است از جمله فیلم‌های موفق فرنچایز the Neighbors و The Greatest Showman و High School Musical 3 و Hairspray و غیره.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.