اولین تصاویر از آخرین فیلم چادویک بوزمن منتشر شد

1 October 2020 - 15:00

آخرین فیلم کارنامه‌ی هنری درخشان چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) اولین تصاویرش با حضور این ستاره‌ی فقید را منتشر کرد. این فیلم که اقتباسی از نمایش‌نامه‌ی Ma Rainey’s Black Bottom نوشته‌ی آگوست ویلسون (August Wilson) است توسط جورج سی. ولف (George C. Wolfe) کارگردانی می‌شود. وایولا دیویس (Viola Davis) نقش اصلی آن را بر عهده خواهد داشت و چادویک بوزمن نقش یکی از اعضای یک گروه موسیقی را ایفا می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این عنوان حول یک جلسه‌ی ضبط در شیکاگو جریان دارد که توسط مادر سبک بلوز تدارک دیده شده است و وسیله‌ای  برای یک بحث بزرگ‌تر حول نژاد و جامعه می‌شود. این اثر در ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) از Netflix به پخش خواهد رسید.

گلین تورمن (Glynn Turman)، کولمن دومینگو (Colman Domingo) و مایکل پاتس (Michael Potts) دیگر بازیگران این فیلم که دنزل واشنگتن (Denzel Washington) و تاد بلک (Todd Black) تهیه‌کنندگان آن هستند را تشکیل می‌دهند.

بوزمن در ماه اوت گذشته به دلیل ابتلا به سرطان روده‌ی بزرگ از دنیا رفت. کارنامه‌ی کاری او شامل ادای احترام به خواننده جیمز براون (James Brown) در فیلم Get on Up و جکی رابینسون (Jackie Robinson) پیشروی بیسبال در فیلم ۴۲ بود. این ستاره همچنین در بلاکباستر اکشن Black Panther به پادشاه واکاندا نیز تبدیل شده بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.