تصاویری از فیلم مورد انتظار The Midnight Sky با بازی جورج کلونی منتشر شدند

1 October 2020 - 15:00

اولین تصاویر از فیلم علمی تخیلی و آخرالزمانی شبکه نتفلیکس، The Midnight Sky، با بازی جورج کلونی (George Clooney) منتشر شده که بازیگران ستاره‌ و دنیای ویرانه را به تصویر کشیده‌اند. این نقش، اولین هنرنمایی کلونی بعد از نقش سزار در فیلم Hail محصول ۲۰۱۶ است. این بازیگر، سُکان‌دار فیلم نیز هست و این هفتمین فیلمی است که کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس رمان Good Morning, Midnight درباره مردی به نام آگستین با بازی کلونی است که تنها بازمانده‌ی گیر افتاده در قطب شمال در زمان وقوع فاجعه جهانی نامشخصی است. او بچه مرموزی به نام اریس را پیدا می‌کند و مجبور به مراقبت از او می‌شود، در حالیکه در همان زمان، تلاش می‌کند با سالی با بازی فلیسیتی جونز (Felicity Jones)، فضانوردی که در حال بازگشت از ماموریت به سیاره مشتری است، ارتباط برقرار کند تا به او و تیمش بگوید که به زمین بازنگردند.

جز کلونی و جونز، کایل چندلر (Kyle Chandler)، دیوید اویلوو (David Oyelowo) و سوفی راندل (Sophie Rundle) بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم اولین کار کلونی برای شبکه نتفلیکس و بسیار مورد انتظار است. کلونی قبلا فیلم‌های Good Night and Good Luck و Suburbicon و The Monuments Men را کارگردانی کرده است.

حالا مجله Vanity Fair اولین تصویر از The Midnight Sky را منتشر کرده که کلونی پیر و خسته بنظر می‌آید و ریش سفید بلندی دارد. دیگر تصاویر منتشر شده، جونز، چندلر و اویلوو را با نمایی از زمین آخرالزمانی از فضا را نشان می‌دهند. تصویری از پشت صحنه نیز وجود دارد که کلونی در حال کارگردانی است. این تصاویر به همراه مصاحبه کلونی منتشر شدند که درباره موازات میان دنیای فیلم که سال ۲۰۴۹ را نشان می‌دهد و دنیای واقعی سال ۲۰۲۰ صحبت کرده است.

وقتی درحال فیلم‌برداری کار بودیم، خبری از کرونا نبود. برای همین تصویری که زمین را نشان می‌دهد، خیلی متفاوت از تصاویر ماهواره‌ای ساحل غربی امروزی نیستند. تنفر و عناصری ناشی از آن مانند جنگ‌ها و مبارزات، فقط برای زمان کوتاهی وجود داشتند. در این فیلم شاهد هستیم انسان قادر است چکاری کند و چگونه همه چیز را نابود سازد. می‌خواستم فیلم درباره رستگاری باشد. می‌خواستم امید در دل داستانِ پایان زندگی بشر وجود داشته باشد.

کلونی در این مصاحبه از شکل و شمایل منحصر به فرد خود با ریش و سبیل گفته و عنوان کرده ظاهر این شخصیت باید اینگونه باشد و ۷۰ ساله است و به تنهایی زندگی می‌کند. او به شوخی گفته که همسرش از پایان فیلم‌برداری خیلی خوشحال شده چون توانسته ریشش را بزند. او همچنین درباره چالش‌های فیلم‌برداری حرف زده و گفته یکی از مشکلات مربوط به جونز بوده که بیشتر برای بازی در فیلم‌ Rogue One: A Star Wars شناخته شده و اخیرا درگیر دادگاهِ پرونده جنجالی بارداری دو هفته‌ای سر فیلم‌برداری بوده است.

کلونی گفته باردار بودن جونز را وقتی متوجه شدند نمی‌توانند قضیه را مخفی کنند به فیلمنامه اضافه کردند.

برخلاف چالش‌های موجود، فیلم جالب و دراماتیک شده و گویا کلونی از تجربه کار با آلفونسو کورن (Alfonso Cuaron) سر فیلم Gravity برای صحنه‌های فضا استفاده کرده است. با توجه به پلات فیلم درباره ناامیدی زمین بخاطر بیماری، تخریب محیط زیست و جنگ، The Midnight Sky بینش خاصی به آینده‌ای دارد که خیلی هم دور نیست.

هنوز تاریخ پخش فیلم مشخص نگردیده و انتظار می‌رود اواخر امسال از نتفلیکس پخش گردد.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.