HBO Max درام تلویزیونی براساس فیلم Rashomon می‌سازد

1 October 2020 - 16:00

شبکه HBO Max درام تلویزیونی را در دست ساخت قرار داده که الهام گرفته از کلاسیک Rashomon ساخته آکیرا کاروساوا (Akira Kurosawa) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال را بیلی ری (Billy Ray) و ورجیل ویلیامز (Virgil Williams) نوشته و استودیو Amblin Television می‌سازد.

این پروژه دو سال است که در دست ساخت قرار گرفته است. لی آن برتون (Leigh Ann Burton) از کمپانی Opus7 Entertainment و مارک کنتون (Mark Canton) موسس کمپانی Atmosphere Entertainment و Starz’s Power با Amblin مذاکره داشتند و برتون بود که موفق به هدایت مذاکره پیچیده شد.

این سریال اقتباسی نیست اما پلات اصلی آن از فیلم کروساوا است، درامی که تعرض و قتل و راز سرپوشیده‌ای را از طریق چندین شخصیت روایت می‌کند. این سریال تِم حقیقت و دیدگاه مغرضانه با زمان و مکانی مدرن دارد. هر قسمت حقیقت یک شخصیت را نشان می‌دهد و هریک را در مرکز قرار داده و وقایع پیرامون قتل را از دیدگاه منحصر به فردی بازگو می‌کند.

داریل فرانک (Darryl Frank) و جاستین فالوی (Justin Falvey) از Amblin به همراه کنتون، برتون و دیوید هوپ‌وود (David Hopwood) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

تاد کوهن (Todd Cohen) از Television Development این پروژه را به همراه فرانک و فالوی می‌سازد.

هیسائو کاروساوا، پسر آکیرا کاروساوا گفته:

از همکاری با استودیو Amblin Partners و شبکه HBO Max برای بازانگاری Rashomon خوشحالم. از اینکه بینش پدرم از طریق این داستان الهام بخش زنده نگه داشته شده و به نسل جدید ارائه می‌شود بسیار مشعوفم‌.

فرانک و فالوی نیز گفته‌اند:

حقیقت در دنیای امروزی و عصر اخبار شبکه‌ای و رسانه‌های اجتماعی خدشه‌دار شده است. شاهکار آکیرا کاروساوا فقط یک راز قتل نبود، انقلابی در داستان گویی بود و جستجوی اولیه و موثر سینما در دیدگاه‌های شخصی و روایت پر خطا بود. هفتاد سال از اکران فیلم می گذرد و میراث Rashomon انکار ناپذیر است و تم‌های اصلی فیلم از همیشه گویاتر هستند. سریال ما به تاثیر فیلا اصلی وفادار بوده و تقابل حقیقت عینی و دیدگاه شخصی در زمان مدرن را جستجو می‌کند.

کنتون نیز اظهار داشته:

هماهنگ کردن ستاره‌ها زمان زیادی می‌برد و خیلی خوشحالم که فرصتی دست داد تا سریالی از Rashomon، شاهکار نبوغ حقیقی سینما، با حمایت خانواده کاروساوا برای مخاطب امروزی ساخته شود. همکاری با دوستانمان در Amblin Television و بیلی ری و ورجیل ویلیامز با استعداد، نهایت خوش شانسی است که هر تولید کننده‌ای آرزویش را دارد.

برتون نیز گفته:

از کار کردن با Amblin Partners و تیم عالی نویسندگان خوشحالم. هرکسی که در این پروژه نقش دارد Rashomon و میراثش را می‌شناسد.

ویلیامز و ری نیز گفته‌اند:

همکاری ما برای ساخت Rashomon براساس خواست مشترکی است که هر قسمت، صحنه و شخصیت سریال را به احترام استعداد کاروساوا هنرمندانه بسازیم. این کار واقعی ماست.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.