تاریخ‌های مراسم D23 دیزنی مشخص شدند

1 October 2020 - 17:00

خبرگزاری استودیو دیزنی، تاریخ‌های کنفرانس حضوری D23 در Anaheim Convention Center را ۹ تا ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۲ اعلام کرده است. این کنفرانس هر دو سال برگزار شده و آخرین بار ۲۳-۲۵ اوت ۲۰۱۹ برگزار گردید و به طرفداران دیزنی یادبودهایی برای خرید معرفی کرده و ستارگان دیزنی برای جشن امضا حضور پیدا می‌کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

دو پنل فیلم مهم در دو بخش انیمیشن و لایو اکشن در D23 برگزار می‌شود. این جایی است که بازیگران اونجرز می‌توانند همیشه دور هم جمع شوند و کات فیلم پیکسار را دید و درباره برنامه‌های اولیه دیزنی که هنوز اعلام نشده‌اند، شنید.

همانطور که قبلا اعلام شده، جشن جنگ ستارگان، دیگر کنفرانس طرفداران دیزنی نیز ۱۸ تا ۲۱ اوت ۲۰۲۲ در Anaheim برگزار می‌گردد.

لحظه دراماتیک کنفرانس سال گذشته حضور تام هالند (Tom Holland) روی استیج برای انیمیشن Onward پیکسار بود که درباره جدایی دیزنی-سونی از مرد عنکبوتی گفت:

هفته سختی بود اما می‌خواهم بدانید از صمیم قلبم خوشحالم و دوستتان دارم.

یک ماه بعد از D23 سال ۲۰۱۹، در پایان سپتامبر، دیزنی و سونی آشتی کردند و روی سرمایه گذاری ۲۵ درصدی روی فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه توافق کردند تا اسپایدی در یک فیلم دیگر از دیزنی و مارول ظاهر شود. علاوه بر این، سونی دنیای مارول خود را با ساخت ونوم ۲ و Sinister Six گسترش داد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.