سریال Conan the Barbarian در نتفلیکس در حال توسعه است

2 October 2020 - 11:00

شبکه استریمی نتفلیکس حقوق مربوط به ساخت سریالی بر اساس سری فیلم‌های Conan the Barbarian با بازی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) را به دست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نتفلیکس در حال توسعه اقتباسی از سری فیلم‌های Conan the Barbarian در قالب یک سریال است. نتفلکیس این پروژه را بر اساس سری کتاب‌های نوشته شده توسط رابرت ای هاوارد توسعه می‌دهد. این پروژه حاصل قرارداد مابین نتفلیکس و onan Properties International متعلق به کمپانی Fredrik Malmberg’s Cabinet Entertainment است. کمپانی Pathfinder Media با هدایت مالمبرگ (Malmberg) و مارک ویلر (Mark Wheeler) وظیفه ساخت این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

این قرارداد به نتفلیکس این اختیار را می‌دهد که یا بر اساس آن سریالی را بسازد یا فیلمی را، به صورت لایو اکشن یا انیمیشن. این پروژه در قالب لایو اکشن ساخته خواهد شد.

سریال آینده نتفلیکس بر اساس این کاراکتر دومین تلاش شبکه‌های استریمی برای ساختن سریالی بر اساس آن است. قبلاً قرار بود که شبکه آمازون در سال ۲۰۱۸ سریالی را بر اساس نوشته هاوارد و با همکاری کمپانی Pathfinder Media بسازد که در انتها این پروژه روبه‌جلو حرکت نکرد و عملی نشد.

بازیگر مشهور آرنولد شوارتزنگر نقش کاراکتر کونان را در اوایل دهه ۱۹۸۰ در دو فیلم از این سری بازی کرد. جیسون موموآ (Jason Momoa) در فیلم ۲۰۱۱ در نقش کونان که شخصیت‌پردازی متفاوتی را از این کاراکتر نشان داده بود ایفای نقش کرد.

داستان‌های کونان نوشته شده توسط هاوارد که اغلب در مجله Weird Tales magazine منتشر شده بود، اساس ژانر شمشیر و جادوگری را پایه‌گذاری کرده است. داستان اصلی چندین بار در غالب رمان و کمیک بوک اقتباس شده است و همچنین از آن سریال انیمیشنی و سریال لایو اکشنی نیز ساخته شده است.

اگر ساخت این پروژه با موفقیت پیش برود، سریال Conan در نتفلیکس به جمع سریال‌های فانتزی دیگر آن‌ها مانند The Witcher ،Warrior Nun و Cursed خواهد پیوست.

این خبر اولین بار توسط وب‌سایت ددلاین منتشر شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.