تصاویر جدیدی از فصل چهارم سریال The Crown منتشر شدند

2 October 2020 - 12:00

شبکه نتفلیکس تصاویری از فصل چهارم سریال The Crown منتشر کرده که نگاهی بر جیلین اندرسون (Gillian Anderson) در نقش مارگارت تاچر و اما کارین (Emma Corrin) در نقش پرنسس دایانا دارند. این سریال از ۱۵ نوامبر به شبکه پخش خانگی باز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در فصل سوم سریال The Crown، کل بازیگران عوض شده و الیویا کلمن (Olivia Coleman)، هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter)، و توبیاس منزیس (Tobias Menzies) جایگزین کلر فوی (Claire Foy)، ونسا کربی (Vanessa Kirby) و مت اسمیت (Matt Smith) بازیگران نقش‌های ملکه الیزابت دوم، پرنسس مارگارت و شاهزاده فیلیپ در دو فصل اول شده‌اند. شاهزاده چارلز و پرنسس آن نیز بزرگ شده و جاش اوکانر (Josh O’Connor) و ارین دوهرتی (Erin Doherty) نقش بزرگسالی آن‌ها را ایفا می‌کنند. جیلین اندرسون نیز نقش مارگارت تاچر و امرالد فنل (Emerald Fennell) نقش کامیلا پارکر بولز را ایفا می‌کنند.

فصل سوم سریال سال‌های ۱۹۶۴ و ۱۹۷۲ را نشان می‌داد و وقایع مهم تاریخ بریتانیا مانند رابطه عاشقانه پرنسس مارگارت با رادی لیولین، ظهور مارگارت تاچر در سیاست و معرفی کامیلا پارکر بولز را به تصویر کشید. فصل‌های ۳ و ۴ باهم فیلم‌برداری شدند.

این سریال داستان حکومت ملکه الیزابت دوم است که بخاطر جنگ جهانی دوم متزلزل شده است. این سریال براساس نمایش‌ برنده اسکار ساخته شده و کار مشترک پیتر مورگان (Peter Morgan) نویسنده سریال و استفن دالدرای (Stephen Daldry) کارگردان آن و اندی هریس (Andy Harris) تولیدکننده سریال است.

فصل پنجم سریال سال ۲۰۲۲ پخش خواهد گردید.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.