سم اسماعیل دو درام برای شبکه ABC می‌سازد

2 October 2020 - 12:30

شبکه ABC با سم اسماعیل (Sam Esmail) همکاری خواهد داشت. این شبکه دو پروژه درام با سازنده Mr. Robot و Homecoming خواهد ساخت: Acts of Crime که سریال جنایی منحصر به فردی خواهد بود و سریال بدون عنوانی که در مراکز کنترل و پیشگیری بیماری فیلم‌برداری می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هر دو سریال احتمالی در UCP (گروه استودیو یونیورسال) ساخته خواهند شد که اسمیل قرارداد با آنجا دارد. Acts of Crime به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل، تعهد تولید داشته و پروژه CDC پایلوت خواهد بود به این معنی که اگر شبکه ABC اگر سفارش ساخت این سریال را ندهد، باید جریمه پرداخت کند. پروژه دوم هنوز نویسنده ندارد.

هر دو پروژه خرید نادری برای شبکه ABC از سوی استودیو هستند. مابقی برنامه‌های زمانی شبکه برای سال ۲۰۲۱-۲۲ از استودیوهای ABC Signature, 20th Television و Touchstone TV خواهند بود.

اسماعیل هر دو پروژه را با مشارکت چاد همیلتون (Chad Hamilton) از کمپانی اسماعیل تولید می‌کند.

درام Acts of Crime و CDC به درام‌های در حال ساخت شبکه ABC مانند Chicano به نویسندگی و تهیه کنندگی ناتالی چیدز (Natalie Chaidez) و اوا لانگوریا (Eva Longoria) و فارست ویتیکر (Forest Whitaker)؛ In the End کاری از استیون کنلز (Steven Canals) و Mason Dixon، درام سیاسی و خانوادگی به نویسندگی جولیان بریس (Julian Breece) و تهیه کنندگی لی دنیلز (Lee Daniels) پیوستند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.