بن استیلر و دیگر ستارگان در فیلم Lockdown ایفای نقش می‌کنند

2 October 2020 - 14:30

بن استیلر (Ben Stiller)، لیلی جیمز (Lily James) و استفن مرچنت (Stephen Merchant) در مرحله مذاکره پیشرفته برای بازی در فیلم Lockdown با موضوع بیماری همه‌گیر ساخته داگ لیمان (Doug Liman) هستند. این فیلم با موضوع بیماری همه‌گیر، با بازی اَن هتوی (Anne Hathaway) و چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) تولید خود را در لندن آغاز کرده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

دولی هیل (Dulé Hill)، جازمین سایمون (Jazmyn Simon) و مارک گتیس (Mark Gatiss) نیز همچنین در حال مذاکره برای پیوستن به اَن هتوی، چیویتل اجیوفور در این درام سرقتی و کمدی هستند. این فیلم که در پس‌زمینه قرنطینه در دوران همه‌گیری کرونا است، داستان زوجی دارای اختلاف، لیندا با بازی هتوی و پکستون با بازی اجیوفور را شرح می‌دهد که توافق کرده‌اند، از یک جواهرفروشی، منحصر‌به‌فرد، پرخطر و پر‌ریسک به نام هارودز دزدی کنند.

فیلم‌برداری این فیلم، طی همه‌گیری ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انگلستان از اکتبر (ماه جاری) ادامه پیدا می‌کند.

پی. جی. ون سندویک (P.J. van Sandwijk) و مایکل لسلی (Michael Lesslie) به نمایندگی از کمپانی Storyteller Productions تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. کارگردانی این پروژه توسط داگ لیمن و نویسندگی آن توسط استیون نایت (Steven Knight) انجام می‌شود.

استودیو AGC که بودجه این فیلم را تامین می‌کند، پس از اتمام مراحل پیشنهاد مناقصه میان سرمایه‌گذاران مستقل، پیش‌برد فیلم را بعد از کمپانی CAA Media Finance برعهده گرفت.

پی. جی. ون سندویک، آلیسون وینتر (Alison Winter) و مایکل لسلی با همکاری فورد و میگل پالوس (Ford and Miguel Palos) به نمایندگی از کمپانی AGC تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارند.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.