نائومی هریس به فیلم Swan Song پیوست

2 October 2020 - 16:30

نامزد جایزه اسکار، نائومی هریس (Naomie Harris) قرار است در فیلم جدید Swan Song محصول اپل تی‌وی پلاس دوباره به ستاره فیلم Moonlight و برنده جایزه اسکار، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) بپیوندد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

بنجامین کلیری (Benjamin Cleary) که او نیز به خاطر فیلم کوتاه Stutterer برنده جایزه اسکار شده، فیلم‌نامه این فیلم را نوشته و آن را کارگردانی می‌کند. این فیلم یک درام چندژانره در آینده نزدیک است که بررسی می‌کند یک فرد تا چه حد پیش می‌رود و تا چه اندازه فداکاری می‌کند تا زندگی شادتری برای کسانی که دوستشان دارد رقم بزند.

هریس نقش پاپی، همسر واقعی میلو با بازی ماهرشالا علی، را بازی می‌کند.

آدام شولمن (Adam Shulman)، از تهیه‌کنندگان مینی سریال Defending Jacob، جیکوب پرلین (Jacob Perlin)، تهیه‌کننده The Amazing Johnathan Documentary، به نمایندگی از کمپانی Anonymous Content در کنار جاناتان کینگ (Jonathan King) به نمایندگی از Concordia Studios با ماهرشالا علی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

هریس به زودی نقش ایو مانیپنی را در فیلم No Time To Die بازی می‌کند و در حال حاضر در کنار جود لا (Jude Law) در مینی سریال The Third Day از شبکه Sky Atlantic و HBO دیده می‌شود.

کمپانی Apple TV+ با برخی نامداران هالیوود، در تعدادی پروژه همکاری داشته است، که شامل مارتین اسکورزی (Martin Scorsese)، لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) در پروژه Killers of the Flower Moon، فیلم On The Rocks که بزودی اکران می‌شود با کارگردانی سوفیا کاپولا (Sofia Coppola) و بازی رشیدا جونز (Rashida Jones) و بیل موری (Bill Murray) و همچنین درام جنایی آنتونی و جو روسو (Joe Russo) با نام Cherry با بازی تام هالند (Tom Holland)، و پروژه آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) و ویل اسمیت (Will Smith) به نام Emancipation و در آخر فیلم Snow Blind با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)، می‌شوند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.