تریلر فیلم The Craft: Legacy منتشر شد

2 October 2020 - 19:30

دنباله فیلم کلاسیک The Craft محصول سال ۱۹۹۶ درست روز هالووین پخش می‌شود و این بهترین زمان برای پخش فیلم است. کمپانی‌های Blumhouse Productions و Columbia Pictures نه تنها تریلر که اولین پوستر The Craft: Legacy به کارگردانی و نویسندگی زویی لیستر-جونز (Zoe Lister-Jones) را منتشر کرده که می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده کنید و اعلام کردند این فیلم از ۲۸ اکتبر (۳ آبان) روی PVOD و بصورت دیجیتالی در دسترس است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قرار است این فیلم اکران جهانی داشته باشد و ظرف چند هفته آینده اطلاعات اکرانش اعلام می‌گردد.

لیستر-جونز در اینباره گفته:

خوشحالم که این فیلم را امسال هالووین به مخاطبین سراسر دنیا عرضه می‌کنیم. ساخت این عنوان مهم کار خوبی بود و بی‌صبرانه منتظرم تا دنیا زنان جوان و فوق العاده ما را با شکل و شمایلی جدید ببینند.

جیسون بلوم (Jason Blum) نیز گفته:

زویی لیستر-جونز چالش بزرگی در فرنچایز The Craft بوجود آورده و اکتبر زمان مناسبی برای پخش این فیلم است. خوشحالیم که شرکای ما در کمپانی سونی پیکچرز امسال هالووین این فیلم را برای مخاطب آمریکایی پخش می‌کنند.

این فیلم همانند فیلم اصلی درباره چهار نوجوان جادوگر پر انرژی است که با اتکا بر قدرت‌های جدیدشان به چیزهای زیادی دست می‌یابند.

بازیگران فیلم عبارتند از: کایلی اسپنی (Cailee Spaeny)، گیدون آدلان (Gideon Adlon)، لاوی سیمون (Lovie Simone)، زویی لونا (Zoey Luna)، نیکولاس گالیتزاین (Nicholas Galitzine)، میشل مونان (Michelle Monaghan) و دیوید داچونی (David Duchovny).

طرفداران متوجه گره‌های بسیاری در تریلر فیلم می‌شوند: مانند تصویرب از نانسی جادوگر که فروزا بالک (Fairuza Balk) نقشش را ایفا می‌کند. همچنین آن‌ها را در حال بازی مثل پر سبک بودن و مثل چوب سفت بودن می‌بینیم و بالک جمله ما عجیب و غریبم را می‌گوید.

لیستر-جونز تهیه کننده اجرایی فیلم است. بلوم این فیلم را برای Blumhouse تولید می‌کند و داگلاس ویک (Douglas Wick) و لوسی فیشر (Lucy Fisher) برای کمپانی Red Wagon Entertainment می‌سازند. اندرو فلمینگ (Andrew Fleming)، نویسنده و کارگردان فیلم اصلی؛ لوکاس وایزندنجر (Lucas Wiesendanger) از کمپانی Red Wagon Entertainment؛ دنیل بکرمن (Daniel Bekerman)، بیتریز سکویرا (Beatriz Seaueira)، جنت ولترنو (Jeanette Volturno) و کوپر ساموئلسون (Couper Samuelson) از Blumhouse و ناتالی اندرسون (Natalia Anderson) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.