تاریخ شروع فیلم‌برداری قسمت دوم دکتر استرنج اعلام شد

2 October 2020 - 22:30

طی مصاحبه‌ای با Watch Time India، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) ستاره‌ی دنیای سینمایی مارول فاش کرد که او در حال حاضر مشغول طی کردن مراحل پیش‌تولید فیلم مورد انتظار Doctor Strange in the Multiverse of Madness است و تاریخ احتمالی شروع فیلم‌برداری را اعلام کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کامبربچ گفت:

در پیش‌تولید دومین فیلم «دکتر استرنج» هستم که واقعاً هیجان‌انگیز است. فیلم‌برداری را در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر شروع می‌کنیم.

این بازیگر نقش دکتر استیون استرنج را در Doctor Strange in the Multiverse of Madness مجدداً ایفا خواهد کرد. این دنباله به عنوان اولین فیلم ترسناک MCU توصیف شده است که نامزد اسکار بندیکت کامبربچ برای ایفای نقش جادوگر اعظم و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) برای ایفای نقش واندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ در آن حضور پیدا خواهند کرد. به گفته‌ی کوین فایگی، هردو سریال پیشِ روی شبکه‌ی Disney+ یعنی WandaVision و Loki تاثیر مستقیم بر رویدادهای دنباله‌ی فیلم «دکتر استرنج» خواهند گذاشت.

دکتر استرنج و اسکارلت ویچ هردو در فیلم Avengers: Endgame حضور داشتند، جایی که آخرین بار در تشییع تونی استارک دیده شدند. لوکی نیز آخرین بار در همین فیلم و لحظاتی پس از وقایع نبرد نیویورک در فیلم نخست «انتقام‌جویان» دیده شد؛ او از مکعب تسراکت برای فرار استفاده کرد.

در ابتدا قرار بود که فیلم توسط اسکات دریکسون (Scott Derrickson) کارگردانی شود، اما اکنون این دنباله توسط کارگردان سه‌گانه‌ی Spider-Man سم ریمی (Sam Raimi) کارگردانی خواهد شد. فیلم‌نامه‌ی این فیلم که ابتدا توسط نویسنده‌ی فیلم The Turning یعنی جید بارتلت (Jade Bartlett) نوشته شده بود، توسط سرپرست نویسندگان سریال Loki مایکل والدرون (Michael Waldron) بازنویسی می‌شود. چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) و بندیکت وانگ (Benedict Wong) برای ایفای نقش‌های خود بازخواهند گشت اما به نظر نمی‌رسد که ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) برای نقش دکتر کریستین پالمر بازگردد.

«دکتر استرنج در دنیاهای چندگانه‌ی جنون» در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.