هم‌بازی شدن بازیگران ارباب حلقه‌ها در سریال The Boys

3 October 2020 - 00:00

کارل اربن (Carl Urban) به تازگی اعلام کرده پدر بیلی بوچر در قسمت هفت از فصل دوم سریال The Boys دیده خواهد شد و نقشش را کسی جز بازیگر Lord of the Rings، جان نوبل (John Noble)، ایفا نخواهد کرد. شاید اربن نقش اصلی سریال The Boys باشد اما او بازیگر قدیمی هالیوود است و در چهار فیلم بزرگ تاریخ سینما ایفای نقش کرده است. او علاوه بر بازی در نقش بونز در سری فیلم‌های Star Trek، اسکارگ در Thor: Ragnarok و حضور افتخاری در Star Wars: The Rise of Skywalker، نقش یومر را در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها ایفا کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نقش اربن در این فیلم‌ها به لطف سه‌گانه‌ای که در نیوزیلند ساخته شدند، بوجود آمد. پیتر جکسون (Peter Jackson) برای فیلم‌هایش به تعدادی بازیگر بومی نیوزیلند و همین طور استرالیا نیاز داشت. نوبل نیز در این سه گانه حضور داشت. او بازیگر تئاتر بود و در ارباب حلقه‌ها نقش پیشخدمت دیوانه گاندور، دنتور را بازی کرد.

با اینکه اربن و نوبل هیچ صحنه مشترکی سر فیلم ارباب حلقه‌ها با هم نداشتند، این دو سر این کار با هم آشنا شدند.

اربن امروز با انتشار عکسی از خودش و نوبل خبر از حضور او در قسمت Butcher, Baker, Candlestick Maker سریال The Boys داده که نقش سم، پدر بوچر را بازی می‌کند. از آنجایی که پسر کو نشان ندارد از پدر، اربن گفته سم بوچر در این قسمت بسیار ظالم است و از بازی در کنار این بازیگر لذت برده است.

این اسپویل کوچکی است که گفته شده بوچر والدینش را در سری جدید ملاقات می‌کند یا در فلش بک‌ها آن‌ها را می‌بیند.

با توجه به سن و سال نوبل، گویا خبری از فلش بک نیست و از آنجایی که در قسمت پنجم با عمه بوچر آشنا شدیم، با بقیه خانواده او نیز آشنا خواهیم شد.

علاوه بر نوبل در نقش پدر بوچر، لسلی نیکول (Lesley Nichol) در نقش مادر بوچر ظاهر خواهد شد. فقط برادر او می‌ماند که عمه‌اش در قسمت پنجم به او اشاره کرد. چه زنده باشد یا نه، در این فصل دیده خواهد شد. پدر بوچر که در کامیکس The Boys شخصیتی ظالم معرفی شده، جالب است. این شخصیت بوچر را بیشتر باز کرده و مشخص می‌شود چرا او چنین مرد پیچیده و زجر کشیده‌ای است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.