دواین جانسون بازیگران سریال کمدی Young Rock را مشخص کرد

3 October 2020 - 12:00

دواین جانسون (Dwayne Johnson) بازیگران Young Rock، سریال کمدی آینده خود در شبکه NBC که از زندگینامه خودش الهام گرفته است را مشخص کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه از طرف جانسون و نهناتچکا خان (Nahnatchka Khan) سازنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال Fresh Off the Boat تولید می‌شود. انتظار می‌رود که مراحل تولید این سریال کمدی به زودی در استرالیا آغاز شود.

Young Rock شامل شرح وقایع زندگی دواین جانسون که شخصیت او را شکل داده است می‌شود که او قرار است در هر قسمت از این سریال حضور داشته باشد. دستور ساخت این سریال در ماه ژانویه صادر شد. جانسون لیست بازیگرانی که در این سریال کمدی نقش‌آفرینی خواهند کرد را از طریق پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد.

بازیگرانی که در این سریال بازی خواهند کرد عبارت‌اند از:

بردلی کانستنت (Bradley Constant) در نقش جانسون در سن ۱۵ سالگی، ستاره سریال Marco Polo اولی لاتوکفو (Uli Latukefu) در نقش جانسون در بازه سنی ۱۸ تا ۲۰ سالگی زمانی که او برای بازی در فوتبال آمریکایی در دانشگاه میامی استخدام شد، آدریان گرولکس (Adrian Groulx) در نقش جانسون در سن ۱۰ سالگی، استیسی لیلوآ (Stacey Leilua) در نقش مادر جانسون با نام آتا جانسون (Ata Johnson)، جوزف لی اندرسون (Joseph Lee Anderson) در نقش پدر مرحوم جانسون، آنا توئسیلا (Ana Tuisila) در نقش مادربزرگ جانسون با نام لیا مایوا (Lia Maivia).

جانسون در اینستاگرام کفت:

همان‌طور که همه شما اطلاع دارید پدر من در اوایل امسال درگذشت، بنابراین قسمت اول این سریال را به او اختصاص داده‌ام. پدر من الهام‌بخش مردم بود و او موانع بین سایه پوستان را در ده‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ میلادی در تمام کشور از بین برد. در نیمه اول مسابقات اولین تیم سایه پوستان تگ گروه کشتی کج پدرم بازیکن فوق‌العاده‌ای در تیم ما بود. دلم برای او تنگ خواهد شد.

فیلم‌نامه قسمت اول این سریال توسط نهناتچکا خان و با همکاری جف چیانگ (Jeff Chiang) دستیار تولیدکننده اجرایی سریال Fresh Off the Boat نوشته خواهد شد.

این سریال توسط بخش تلویزیونی کمپانی یونیورسال، کمپانی Seven Bucks Productions متعلق به دواین جانسون و کمپانی نهناتچکا خان با نام Fierce Baby Productions تولید خواهد شد.

تولیدکنندگان اجرایی این سریال شامل جف چیانگ، نهناتچکا خان، جنیفر کارراس (Jennifer Carreras)، دواین جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia)، هیرام گارسیا (Hiram Garcia) و بریان گویرتز (Brian Gewirtz) می‌باشد.

منبع: ‌ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.