ادریس البا ستاره فیلم دلهره‌آور Beast یونیورسال پیکچرز خواهد بود

3 October 2020 - 11:30

ادریس البا (Idris Elba) در فیلم مهیج Beast که براساس ایده اصلی جیمی پریماک سالیوان (Jaime Primak-Sullivan) ساخته می‌شود، نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بالتاسار کورماکور (Baltasar Kormakur) وظیفه کارگردانی این فیلم و رایان انگل (Ryan Engle) نویسنده فیلم Rampage وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را برعهده خواهند داشت.

ویل پارکر (Will Packer) و جیمز لوپز (James Lopez) از طریق کمپانی‌شان با نام Will Packer Productions این فیلم را تولید خواهند کرد. همچنین کورماکور نیز تولیدکنندگی این فیلم را از طریق استودیو خود با نام RVK Studios انجام خواهد داد و پریماک سالیوان نیز تهیه‌کننده اجرایی این فیلم خواهد بود.

فیلم Beast پس از فیلم دلهره‌آور Breaking In که در سال ۲۰۱۸ پخش شد دومین فیلمی است که پارکر، لوپز، پریماک سالیوان و انگل با همکاری یکدیگر تولید خواهند کرد. مت رایلی (Matt Reilly) معاون اجرایی رئیس تولید فیلم کمپانی یونیورسال و مجری استودیو تونی داکرت (Tony Ducret) از طرف یونیورسال بر تولید این فیلم نظارت خواهند کرد.

طرح داستان این فیلم هنوز مشخص نشده است ولی به نظر می‌رسد که داستان این فیلم مانند The Shallows است با این تفاوت که به جای کوسه‌ها، یک شیر به عنوان دشمن اصلی در این فیلم حضور خواهد داشت.

بالتاسار کورماکور در تولید فیلم‌هایی در ژانر بقا دلهره‌آور استعداد زیادی دارد از جمله فیلم‌هایی مانند فیلم Everest سال ۲۰۱۵ و جدیداً فیلم Adrift با بازی شیلین وودلی (Shailene Woodley) و سم کلفلین (Sam Claflin) که او تا به حال کارگردانی کرده است.

ادریس البا که در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs and Shaw کمپانی یونیورسال نقش‌آفرینی کرده است با فیلم Concrete Cowboy در فستیوال فیلم تورنتو شرکت خواهد کرد و علاوه بر آن او در فیلم The Suicide Squad ساخته جیمز گان (James Gunn) که در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد حضور دارد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.