هدر گراهام به The Last Son of Isaac LeMay پیوست

3 October 2020 - 14:00

هدر گراهام (Heather Graham) قرار است در فیلم اکشن وسترن The Last Son of Isaac LeMay هم‌بازی سم ورثینگتون (Sam Worthington)، توماس جین (Thomas Jane) و کلسن بیکر (Colson Baker) ملقب به مشین گان کلی (Machine Gun Kelly) شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تیم ساتن (Tim Sutton) سُکان‌ دار فیلم Donnybrook این پروژه را کارگردانی می‌کند که در مرحله پیش تولید قرار داشته و گرگ جانسون (Greg Johnson) فیلم‌نامه‌اش را نوشته است.

این فیلم که سرا نوادا در قرن ۱۹ را نشان می‌دهد، داستان لومی با بازی ورثینگتون، یاغی قاتلی است که با پیشگویی وحشتناکی طلسم شده که پسرش را شکار می‌کند تا جلوی قتل خودش را بگیرد و پسر دیگرش، کال با بازی بیکر، هدف قرار می‌گیرد. کلانتر سالامون با بازی جین به دنبال آن‌ها بوده و همه چیز شبیه بازی موش و گربه می‌شود.

گراهام نقش آنا، مادر کال را ایفا می‌کند.

ساتن گفته:

خوشحالم که فرصتی دست داد تا با هیتر همکاری کنیم. او بازیگری است که شخصیت‌های بیاد ماندنی را در شماری از فیلم‌های برجسته آمریکایی به تصویر کشیده است. من معتقدم او در Lemay نیز همین گونه خواهد بود.

آندری رلیس (Andre Relis)، لوک اسکازل (Luke Schuetzle) و جیب پالهموس (Jib Polhemus) این فیلم را تولید می‌کنند. رلیس و گراهام سر فیلم مهیج Wander نیز با هم کار کرده‌اند.

رلیس گفته: این دومین فیلمی است که با هدر کار می‌کنم. بعد از عملکرد عالی او در Wander، او اولین گزینه من برای نقش آنا بود.

کمپانی فروش رلیس، VMI Worldwide کار فروش پروژه را برعهده دارد. دیوید وان انکن (David Von Ancken)، کورتنی لورن پن (Courtney Lauren Penn) و برندن باروز (Brandon Burrows) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

گراهام در فیلم‌های رومانتیک کمدی Desperados and Love و Guaranteed شبکه نتفلیکس بازی کرده است. او به زودی در فیلم اقتباسی The Stand دیده خواهد شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.