بازیگران جدیدی به کمدی ترسناک Slayer پیوستند

3 October 2020 - 15:00

ابیگیل برسلین (Abigail Breslin)، توماس جین (Thomas Jane) و مالین اکرمن (Malin Akerman) به کمدی ترسناک Slayers پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

برسلین، بازیگر نامزد اسکار، نقش اول فیلم خواهد بود و تولید آن را نیز برعهده خواهد داشت. قبلا اعلام شده بود کارا هیوارد (Kara Hayward)، لیدیا هرست (Lydia Hearst) و جک دانلی (Jack Donnelly) به این فیلم ملحق شده‌اند.

این فیلم داستانِ گروهی از اینفلوئنسر اینترنت است که به عمارت میلیارد مریضی می‌روند و خود را در دامِ یک خون آشام شیطانی می‌یابند. تنها راه نجات آن‌ها، گیمر آنلاین مشهوری با بازی هیوارد و شکارچی خون آشام دوران مدرسه‌شان با بازی جین است. برسلین نقش جولز، معلم ورزش باهوشی که با خون آشام‌ها مبازره می‌کند را ایفا می‌نماید.

کا آشر لوین (K. Asher Levin) کارگردان و تولید کننده فیلم است. برسلین به همراه لوین، دنیل کامینگز (Daniel Cummings) و زک ایمبرگنو (Zack Imbrogno) این فیلم را تولید می‌کند.

جین و کورتنی لورن پن (Courtney Lauren Penn) از کمپانی Renegade Entertainemnt و متیو هلدرمن (Matthew Helderman)، لوک تیلور (Luke Taylor) و گردی کریگ (Grady Craig) از کمپانی Bondlt Medial Capital و کلی اپستین (Clay Epstein) و جاش مانکارش (Josh Monkarsh) از Film Mode تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند. اکرمن و هرست تولید اجرایی را برعهده دارند.

کلی اپستین گفته:

از همکاری با این ستاره‌ها برای ساخت فیلم خنده دار و کمدی خوشحالیم. از کار کردن با آشر و تیم عالی سازندگان فیلم به شدت خوشحالیم.

اکرمن نیز گفته:

از بازگشت به کار بسیار خوشحالم و گروهی بهتر از این گروه در این زمان خاص سراغ ندارم. وقتی فیلم نامه را خواندم، سریعا اعلام آمادگی کردم و حالا برای اولین بار قرار است نقشِ یک تبهکار خون آشام را بازی کنم.
منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.