درام One Night In Miami روز کریسمس اکران می‌شود

3 October 2020 - 17:30

فیلم one night in miami از استودیو آمازون با اولین کارگردانی رجینا کینگ (Regina king) در چند سینمای انتخاب‌شده در روز کریسمس، یعنی ۲۵ دسامبر، اکران می‌شود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که اقباسی از نمایشنامه‌ی کمپ پاورز (Kemp Powers) (نامزد جایزه Olivier) در سال ۲۰۱۳ است، از تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۶ دی) در سطح جهانی در سرویس Prime Video پخش می‌شود.

این فیلم اخیرا در جشنواره فیلم ونیز و TIFF به نمایش جهانی رسیده است.

این فیلم در شب ۲۵ فوریه ۱۹۶۴ باز می‌گردد و پیرامون زندگی کاسیوس کلی (Cassius Clay) جوان (قبل از این که محمد علی شود) است؛ زمانی که در مرکز همایش‌های ساحل میامی به عنوان قهرمان سنگین وزن جدید بوکس جهان، ظاهر می‌شود. در مقابل همه شانس‌ها او سونی لیستون را شکست داد و دنیای ورزشی را شوکه کرد. در حالی که جمعیت زیادی برای جشن گرفتن این مسابقه ساحل میامی را شلوغ کردند، کلی، به دلیل قوانین تفکیک دوران جیم کرو (Jim Crow) قادر به ماندن در ایسلند نیست، در عوض شب را در متل همپتون هوس در یک از محله‌های تاریخی سیاه‌پوستان می‌ماند و با سه تا از نزدیک‌ترین دوستان خود: فعال حقوق انسانی و مسلمان یعنی مالکوم اکس (Malcolm X)، خواننده مطرح سم کوک (Sam Cooke) و ستاره فوتبال جیم براون (Jim Brown)، جشن می‌گیرد. صبح روز بعد این چهار مرد مصمم هستند که دنیای جدیدی برای خود و مردمانشان به وجود آورند.

کینگ گفت:

تکمیل و اکران در یک سال کار دشواری است. ما از این چالش استقبال کردیم چرا که می‌دانستیم اکنون زمان اکران این فیلم است. کمپانی آمازون کاملا از اقدام ما حمایت کرد و من نمی‌توانم بیشتر از این برای دیده شدن این اثر در سطح جهانی صبر کنم!

بازیگران این فیلم شامل: کنیگزلی بن_ادیر (Kingsley Ben-Adir)، الی گوری (Eli Goree)، آلدیس هاج (Aldis Hodge) و لزلی اودام جونیور (Leslie Odom Jr) می‌شود.

جس وو کالدر (Jess Wu Calder) و کیت کالدر (Keith Calder) و از کمپانی Snoot Entertainment و جودی کلین (Jody Klein) از کمپانی ABKCO تهیه‌کنندگان و کینگ، پاورز، کریس هاردینگ (Chris Harding) و پال اُ. دیویس (Paul O. Davis) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.