تصویر جدید منتشر‌ شده‌ از Wonder Woman به همراه شمشیر Godkiller

23 December 2016 - 14:07

فیلم “زن شگفت‌ا‌نگیز” (Wonder Woman) که حدودا ۶ ماه دیگر به اکران عمومی خواهد رسید، چهارمین فیلم سینمایی دنیای DC پس از “مرد پولادین” (Man of Steel)، “بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت” (Batman V Superman: Dawn of Justice) و “جوخه انتحار” (Suicide Squad) محسوب می‌شود البته لازم به ذکر است  فیلم “لیگ عدالت” (Justice League) که در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ اکران می‌شود، پنجمین فیلم از دنیای سینماتیک DC به‌ شمار می‌رود. اما این فیلم هایی که تا کنون از دنیای کامیک های DC ساخته شده‌اند آنطور که باید، مورد توجه منتقدین قرار نگرفته‌اند به عبارتی باب میل واقع نشده‌اند و اکنون همه نگاه ها به فیلم زن شگفت‌انگیز دوخته شده است البته کمپانی برادران وارنر و DC نیز از این قضیه به خوبی اطلاع دارند و یقینا تن به ساخت فیلمی ضعیف نمی‌دهند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه شوید.

فیلمنامه زن شگفت‌انگیز توسط جف جانز (Geoff Johns) و آلان هینبرگ (Alan Heinberg) بر اساس داستانی از زک اسنایدر (Zack Snyder) و آلان هینبرگ نوشته شده است و پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. انتظار می‌رود که فیلم زن‌ شگفت‌انگیز موفقیت بیشتری نسبت به جوخه انتحار یا بتمن علیه سوپر من کسب کند زیرا داستان قویتر و گیراتری را نسبت به آنها داراست.
هرچند عوامل سازنده این فیلم تحت فشار بسیار زیادی هستند چون هم طرفداران کامیک های DC و هم دوستداران فیلم های سینمایی و تلویزیونی منتظر نتیجه کار هستند از طرفی فیلم های دیگری هم در دست ساخت هستند که می‌توان به عنوان رقیب از آنها نام برد و همین موضوع فشار و استرس زیادی را بر روی عوامل سازنده به ویژه اقای جنکینز اعمال می‌کند.

علاوه بر عکس هایی که تا کنون از متن فیلم زن شگفت‌انگیز منتشر شده است، Entertainment Weekly عکس جدیدی را هم منتشر کرد که در آن دیانا پرینس (Diana Prince) با بازی خانم گل گدوت (Gal Gadot)، شمشیر Godkiller را در دست گرفته است.

http://screenrant2.imgix.net/wp-content/uploads/2016/12/wonder-woman-movie-god-killer.jpg?auto=format&lossless=1&q=40&w=786&h=523&fit=crop

اقای جنکینز در گفت‌و‌گویی با Entertainment Weekly درباره تصویر فوق اینطور بیان کرد که:

دیانا از وضع وخیم و اسفناک انسانها آگاه است و این را هم می‌داند که آنها در جنگ به سر می‌برند. این بزرگترین لحظه‌ی زندگی اوست که تصمیم می‌گیرد ناجی انسانها باشد و به قصد کمک به آنها سرزمین مادری خود را بدرود می‌گوید.

شمشیر Godkiller مسلما یکی از ابزارهای حیاتی مورد استفاده زن شگفت‌انگیز است که در بسیاری از شرایط به کمک او می‌آید. شمشیری که همیشه در پشت لباس دیانا آماده برای خدمت به اوست. در واقع این تصویر مربوط به صحنه ای است که دیانا شمشیرGodkiller را دزدیده است. او برخلاف خواسته های مادرش عمل می‌کند و با سرپیچی از دستورات مادرش، به اسلحه‌خانه ای که به شدت از آن محافظت و مراقبت می‌شد دستبرد می‌زند و شمشیر را می‌دزدد سپس سرزمین مادری خود یعنی تمیسکریا (Themyscira) را در زمان اوج جنگ جهانی اول به مقصد اروپا و با هدف نجات انسانها ترک می‌کند و با استیو ترور (Steve Trevor) با بازی کریس پاین (Chris Pine) همسفر می‌شود.

منبع: screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.