الن کامینگ به موزیکال جدید اپل پیوست

3 October 2020 - 20:00

Apple TV+ به همراه Broadway Video لیستی بلند بالا از ستارگان را برای پروژه‌ی کمدی موزیکال خود با بازی سیسلی استرانگ (Cecily Strong) از برنامه‌ی Saturday Night Live آماده کرده‌اند. به این اثر که توسط لورن مایکلز (Lorne Michaels) تهیه‌کنندگی اجرایی می‌شود، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) از فیلم Dolemite is My Name، الن کامینگ (Alan Cumming) از سریال The Good Wife، فرد آرمیسن (Fred Armisen) از سریال Portlandia، کریستین چنووث (Kristin Chenoweth) از نمایش Wicked، آرون توایت (Aaron Tveit) از سریال Graceland، داو کامرون (Dove Cameron) از برنامه‌ی Hairspray Live! ، آریانا دی‌بز (Ariana DeBose) از اقتباس سینمایی West Side Story، جیمی کمیل (Jaime Camil) از سریال Jane the Virgin، جین کراکوسکی (Jane Krakowski) از مجموعه‌ی Dickinson و آن هارادا (Ann Harada) از نمایش Avenue Q خواهند پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال که همچنان عنوان مشخص ندارد توسط نویسندگان Despicable Me یعنی سینکو پل (Cinco Paul) و کن دوریو (Ken Daurio) نوشته می‌شود و زوجی را دنبال می‌کند که برای احیای دوباره‌ی رابطه‌شان قدم به سفری با پای پیاده می‌گذارند. آن‌ها در طول این سفر شهری جادویی به نام اشمیگادون را کشف می‌کنند که در آن همه طوری رفتاری می‌کنند گویی درون یک استودیوی ضبط موسیقی از دهه‌ی ۴۰ میلادی گیر افتاده‌اند. سپس آن‌ها متوجه می‌شوند که تنها راه خروج از این محل یافتن «عشق واقعی» است.

کی نقش جاش، یار طولانی مدت و واقع‌بین ملیسا (با بازی استرانگ) و آخرین کسی که دلش می‌خواهد در این شهر جادویی گیر بیفتد را ایفا خواهد کرد. کامینگ نقش شهردار مِن‌لاو، شهردار خونگرم این شهر با رازی درون قلبش را ایفا می‌کند.

پل شورانر و نویسنده‌ی تمام موسیقی‌های اوریجینال این مجموعه است. بری ساننفلد (Barry Sonnenfeld) کارگردانی، استرانگ در کنار بازیگری تهیه‌کنندگی و دوریو وظیفه‌ی مشاور تهیه‌کننده‌ی آن را بر عهده دارند. اندرو سینگر (Andrew Singer) از طرف Broadway Video تهیه‌کنندگی اجرایی آن را انجام خواهد داد. کارولاین مارونی (Caroline Maroney)، مایکا فرانک (Micah Frank) و رز لم (Rose Lam) دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود. Broadway Video و Universal Television تولیدکنندگان آن هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.