کت کویرو سریال Girls5eva را کارگردانی خواهد کرد

3 October 2020 - 22:30

پس از انتصاب برای کارگردانی سریال مارولی پیشِ روی She-Hulk، اکنون کت کویرو (Kat Coiro) همچنان به مشغول بودن خود ادامه می‌دهد و قرار است تا کارگردانی قسمت نسخه سریال کمدی پیشِ روی شبکه‌ی Peacock یعنی Girls5eva را انجام دهد. این سریال توسط تینا فی (Tina Fey)، رابرت کارلاک (Robert Carlock) و مردیث اسکاردینو (Meredith Scardino) تولید می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این سریال در مورد گروهی از زنان در دهه ۹۰ میلادی است که توسط رپر جوانی گرد هم می‌آیند و باری دیگر برای تحقق رویایشان برای تبدیل شدن به یک ستاره‌ی پاپ تلاش می‌کنند.

اسکاردینو خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال خواهد بود. فی زیر پرچم کمپانی Little Stranger, Inc خودش تهیه‌کنندگی اجرایی آن را به همراه رابرت کارلاک از Bevel Gears، جف ریچموند (Jeff Richmond) و دیوید ماینر (David Miner) از ۳ Arts Entertainment انجام خواهند داد. اریک گوریان (Eric Gurian) نیز از Little Stranger دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی این مجموعه خواهد بود.

Girls5eva توسط Universal Television که زیرمجموعه‌ی Universal Studio Group است، تولید می‌شود.

کویرو اخیراً برای کارگردانی سریال کوتاه مورد انتظار She-Hulk که از دیزنی پلاس پخش خواهد شد، انتخاب شده است. تاتایانا مازلانی (Tatiana Maslany) در نقش اصلی سریال مذکور خواهد درخشید. فیلم بعدی کویرو Marry Me نام دارد که یونیورسال تاریخ اکران آن را روز ولنتاین ۲۰۲۱ اعلام کرده است. در این فیلم جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، اوون ویلسون (Owen Wilson) و سارا سیلورمن (Sarah Silverman) حضور خواهند داشت، کویرو، خواننده مالوما (Maluma) را نیز برای بازیگری در این فیلم انتخاب کرده است که اولین تجربه‌ی بازیگری را برای او رقم خواهد زد. کویرو همچنین تعدادی سریال تلویزیونی نظیر Brooklyn Nine-Nine متعلق به شبکه‌ی NBC، محصول نتفلیکس Dead To Me و محصول شبکه‌ی FX یعنی It’s Always Sunny In Philadelphia را نیز کارگردانی کرده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.